13. huhtikuuta 2014

Mallityttönä Annika



Nuo pari yllä olevaa kuvaa nappasin jo muutamia viikkoja sitten, en vain ole jaksanut tupata niitä tänne. Mutta tosiaan, oltiin Annikan kanssa pari viikkoa sitten (apua, onko siitä jo niin pitkä aika?!) kuvailemassa niitä Lahden amk:in ennakkotehtäviä. En nyt ala esittelemään niitä töitä mitkä loppujen lopuksi lähetin, koska en edes muista mitkä kuvat valitsin.. Tässä postauksessa esiintyy kuitenkin kuvia mitä kuvailtiin ennakkotehtävien pohjalta. Kuten ehkä huomaatte, noissa on vähän eri aiheita kuten tehtävänannossakin.







 





Lähdettiin kuvaamaan about viiden aikoihin, ja vein Annikan kotiin ysin maissa, eli muutaman tunnin kuvaukset. Tuolla ei todellakaan ollut niin lämmin mitä noi viimeiset kuvat ehkä antaa ymmärtää; olin ite ihan jäässä hupparilla ja nahkatakilla..

Viimeisimpiä kuvia kuvatessa mulla meni hermot noin miljoona kertaa, ja tuntui ettei kuvista tule yhtään mitään. Kuitenkin loppujen lopuksi niistä löytyi tosi monta suosikkia :D Se on kyllä harvinaista että oon tyytyväinen kuviini, mutta ihan ennenkuulumatonta että suoraan sanoen pitäisin niistä. Heh, kuulostaapa itserakkaalta kehua omia kuviaan.. Mutta toisaalta, mulla olikin maailman paras malli. Toi nainen on vaan niin nätti ja luonteva kameran edessä <3

Onneksi mulla on näin ihan(i)a ystäv(i)ä, ketä ei haittaa mun ainainen valokuvatouhotus ja suostuu malliksi keskellä koeviikkoa päivän ennakkovarotuksella!

Ei kommentteja: