10. maaliskuuta 2012

Alias on huutokisa

Tosta asupostauksesta unohdin kokonaan kaikki korut ja aurinkolasit, mutta ei se mitään. Ja haluan uudet Converset (kyllä ihan perustennaritkin käy), ainakin oranssit, siniset, punaset... Mielellään joka väriä :D

Tällä viikolla ei oikeen oo erityisempiä tapahtunut, siks en oo kirjotellu. Koska kukaan ei jaksa lukee niitä "tänään olin koulussa ja tulin kotiin. tänään olin koulussa ja tulin kotiin" -juttuja. Eilinen sujui leffoja katellessa ja koulun jälkeen kiertelin parissa kaupassa.
Tänään ollaan pelattu Monopolia (kertokaa muuten, miks haluan aina pelata sitä, vaik häviän joka ikinen kerta?! :D) ja Aliasta perheen kesken. Sen verran voin kertoo, että mulla ei varmaan huomenna tuu ääntä ollenkaan, ja muilta tais mennä kuulo... Mulla on nimittäin tapana selittää kauheella vauhdilla ja tosi kovaan ääneen niitä sanoja. Arvatessa sit mä taas suurinpiirtein pompin sillä tuolilla ja räpytin käsiä tai napsuttelen sormia ku koitan miettiä sitä sanaa :D Ja mun pikkusiskon Emmin kanssa ei kannata pelata Aliasta, jos haluaa voittaa! Mä & iskä ja Emmi & äiti oli parit, ja jälkimmäisten selityksistä ei kyllä tullut yhtään mitään!

Muutamat selitykset vastausehdotuksineen:
äiti: "Sellanen juttu, joka voi olla vaikka joulukoriste. Niinku tyyppi, joka on valkonen, ja jolla on siivet" emmi: "YKSISARVINEN!"
äiti: "Sellanen soitin, josta kuuluu töttöröö!?" emmi: "VARAMIES!"
äiti: "Ööö, toi niinku rosvo, mut sille toinen sana?" emmi: "POSSU!"
siskon logiikka <3 :D

Huomenna jos on hyvä sää, ois tarkotus lähtee lasketteleen. Tää mun polvikaan ei oo nyt oireillu yhtään, mistä oon tositosi ilonen! Ehkä pääsis futiksenkin alottaan kohta puoliin, jos löytäis sen joukkueen kans ;)
+++ Heti kun saan tän julkaistua, alan tekeen sitä ratsastushistoria -juttua! :)

6 kommenttia:

Jenskuu kirjoitti...

ai oot pelannu futistaki ;) määkin oon,tosin vaan luokan kaa XD ja sain hirveen reiän mun farkkuihin kun yritin torjuu yht maaliin mut sit vedin sivuspagaadin ja sit "kaaduin" siit ja pallo meni kuitenkin maaliin XD

henna kirjoitti...

dodiii! :D joo, viitisen vuotta oon pelannu, nyt oon kuitenki ollu joulusta asti pois, kun vanha joukkue lopetti + liikuntakielto

Sara kirjoitti...

ootsä kuinka vanha?? :D:D:

henna kirjoitti...

Sara > 17v :)

Kati kirjoitti...

Heei emmää tajunnu. Kun jos sanoo että Emmin kaa ei kannata pelata jos haluaa voittaa, nii sehän meinaa sitä et se on hyvä :) ja noi sen vastaukset kyllä kertos iha jotai muuta :)

henna kirjoitti...

Kati > siis tarkotin silleen, et ku mekin pelattiin Aliasta pareittain, ni ei kannata olla sen pari :D