7. maaliskuuta 2012

Kesävaatteita

Päätin olla ahkera, ja teen tänään myös sen vaatepostauksen, jonka lupasin oikeastaan eiliseksi!



Tuossa kollaasissa ei kyllä todellakaan ole kaikki mitä haluan, vain pienenpieni osa. Ja nämäkin on perus H&M/Seppälä/Gina Tricot -linjaa, jotka tosta keskustasta löytyy. Hintoja en näille jaksanut kattoa, koska tiedän ettei mulla todellakaan oo varaa tähän kaikkeen :D Lisäks kollaasista varmaan pystytte päättelemään, että mä käytän harvemmin niitä vaatteita, mitkä kulloinkin on muodissa. Mulle tärkein asia vaatteessa on se että se miellyttää (omaa) silmää ja mukava päällä, ihan sama onko muodissa vai ei! Ja yleensä mitä värikkäämpi, sen parempi ;)

1. korkokengät, Seppälä: tällaset peruskorkkarit, noiden harmaanruskeiden ja oranssien lisäks myynnissä on myös mustia, mutta ne ei oikeen innostanu. Matalat ja kivat (kävin jo testaamassakin) kengät kesäkäyttöön.
2. siniset shortsit, H&M: kiva väri, koska sininen on toinen mun lempiväreistä. Tollaset kangasshortsit, tulis takuulla ahkeraan käyttöön!
3. löysä pinkki t-paita/tunika, Gina Tricot: ihana väri <3 Mulla ei todellakaan oo kauheasti vaaleanpunaisia tai pinkkejä vaatteita, mutta toi on kiva!
4. harmaa LA -huppari, Gina Tricot: i-h-a-n-a!! <3 Vaikka on väriltään neutraali, haluan ton (ja koska haluan muutenkin harmaan hupparin, nii väri on vaan hyväks!)
5. siniset farkut, Gina Tricot: ihmisellä ei voi ikinä olla liikaa farkkuja! Lisäks tykästyin noiden ulkonäköön, täytyy vaan toivoa että sopii mulle (mun on nimittäin kauheen hankala löytää sopivia farkkuja)
6. löysä vaaleankeltainen toppi, Gina Tricot: tämäkin Ginasta, toppejakin tarvii aina lisää. Toi tais olla vähän sellanen pitemmän mallinen, ja kuvastakin näkee että tollanen löysä, tykkään!
7. ruskea hupullinen tekonahkatakki, Seppälä: tahdontahdontahdon! <3 Mulla oli yläasteella nahkatakki, mutta se varastettiin koulusta -.- Sen jälkeen en oo ostanut uutta, kun ei oo sopivaa löytynyt halvalla, mutta toi on ihan ylikiva! Plussana huppu, jolla saa pidettyä tuulen kaukana hiuksista, mutta jonka saa myös (muistaakseeni) irti.
8. Oranssi-valk-rusk. laukku, H&M: tämäkin aivan ihana <3 Kivan värinen, tollanen rennompi ja kesänen, ehdoton kesän ykköskassi! Lisäks tarpeeksi tilava, että kaikki tarpeellinen mahtuu varmasti mukaan. Ainoo miinus on hinta, tää lähenteli 40€, mihin mulla ei todellakaan oo varaa. Ehkä äiti maksais...? ;)
9. farkkushortsit, Gina Tricot: mitäs näistä sanois :D Kiva ulkonäkö ja mallikin kohdallaan, tiedän vaan että farkkushortsit maksaa aina ihan pirusti liikaa.. En aio maksaa mitään 20-30€ farkkushortseista, oli kui kivat tahansa. En kuitenkaan halu leikata mun mistään vanhoista farkuista, mutta haluan silti farkkushortsit täks kesäks. Päätä siinä sitten mitä teet :D
10. sinivalkoinen raitatoppi, Seppälä: hihihiii, taas sinistä <3 Tykkään väreistä (yllätys!) ja mallista, eikä tää edes tainnut olla kauhean kallis, joten sanotaanko 90% varma hankinta.
11. keltainen t-paita, Seppälä: tää paita suorastaan huutaa ostaan itsensä kesäpaidaks! (voiko noin sanoa?) Ihanan pirteen värinen, tollanen normaali t-paita, jolle on takuulla käyttöä.
12. haaleanoranssi (persikka?) 3/4 -paita, Gina Tricot: mulla meni tosi pitkään kun arvoin tän, turkoosin ja vaaleenvihreen vaihtoehdon välillä :D kaikki oli niin kivoja, mutta toi ehkä kuitenkin paras.
13. ruskea laukku, Seppälä: epäonnen luvusta huolimatta ihanaihana <3 Mulla on nyt joku ruskeiden laukkujen innostus, kun suurin osa mun laukuista on erisävysiä ruskeita :D Mutta toi ois kivan näkönen ja vieläpä sopivan kokonen, tahdon!
14. kangaskengät, H&M: peruskengät joka käyttöön. Tahtoisin jotkut kangaskengät mun Conversejen lisäksi, mutta mulle ei jostain syystä sovi varrettomat tennarit... Noi ois kuitenkin kivat, ja, plussana taas, siniset! <3 :D
15. sinivalkoraitaiset bikinit, Seppälä: mitäpä ois kesä ilman auringonottoo ja biksuja? Vastaus: ei yhtään mitään! Nää suomibiksut ostan ihan varmasti, koska tarviin uudet ja noi on kivat! :)
16. valkoinen sydän-t-paita, Gina Tricot: viimeistä viedään! Kesällä on ihana käyttää tollasia löysempiä paitoja, ja kun bongasin ton Ginan sivuilta, totesin että pakko saada! ;)

Tällanen tällä kertaa, huomenna alkaa sitten toi viikon projekti :)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vähänkö ihana blogi :) !
kurkkaatko tännekkin?
http://theendofthetoday.blogspot.com/

-Oona & Piia

henna kirjoitti...

kiitti! :) kurkkaan >

alibaba kirjoitti...

haha :D ainaki meil on samantapanen vaatemaku;)