4. maaliskuuta 2012

Wilmailua

Sorry muruset, siirtyy siirtyy siirtyy toi historiapostaus, koska kaikki kuvat on tolla vanhalla koneella > mun pitää sillä tehdä se postaus (koska mun muistitikut on kaikki jossain...)

Eilen olin ekaa kertaa tänä talvena laskettelemassa (ja lääkärin luvalla!) Pikkasen polvi kipeyty siinä, mutta ei niin pahasti et ois pitäny jättää kesken. Ja muutenkin paikat oli vähän kipeet, kun vuosi sitten viimeks lasketellu, joten kategorioin polven kivun siihen ;)
Tänää oli taas vaihteeks Wilmailua, oi että mä niin rakastan sitä ponia, se on vaan nii super! <3 Hypättiin 70-80cm rataa, jossa mukana oli erikoisesteitä mm. laine, muuripalikat ja sellanen muurilankku. Wilma meni tosi kivasti, yks kielto kyllä tulin kun ennakoin sitä hyppyä ja tultiin niin lähelle et ei päässy hyppään. Mutta muuten neiti toimi ku ajatus, ja nykyään se jopa taipuu! Enää ei volteillakaan perä lennä siks ettei taivu, mitä teki vielä pari viikkoa sitten. Tänään käänty melkein 360 astetta lähes paikoillaan, eli pikkasen on parannusta tapahtunu :D Videoita on, saan niitä huomenna...

Sen sijaan voisin laittaa tähän nyt ton kisavideon, kun sain sen Heliltä vähän aika sitten. Kyseessähän oli meiän ekat yhteiset estekisat (ja ylipäätään Wilman ekat estekisat Vahannassa), luokkana 70cm ja kolmas sija tyyliarvostelulla! :)

2 kommenttia:

Jenskuu kirjoitti...

Wilma ja sää kyl sovitte niin hyvin yhteen? harmittaako sua kun et voi mennä enää Kepsuttimel (Kepal) valkuis? Ja keitä teitä nyt siin valkus on?

henna kirjoitti...

Jenni > kiits, Wilma on super <3 No en mä tiiä, jos mulla ois joku muu kun Wilma ni sit harmittais.. :) Meitä on Jenni Raulilla, JP Mickillä, Eeva Nomarilla ja Paula Laikolla (tosin laikon tilalle vaihdetaan joku muu, ku se ei oikeen toimi tos)