28. tammikuuta 2012

i'm back!

Hahaaa, saatiin nettiyhteys toimiin! :D Tosin tää katkeilee jonku vartin välein... -.-

En ala nyt kirjottaa mitää pitkää juttua, koska mulla on ens viikolla koeviikko ja ois vähän pakko lukee, kun kaikki on peräkkäin. Psykastaki pitäis saada hyvä numero ja se on heti maanantaina... Mutta niii. Oon jo täysin kyllästyny talveen, tähän kylmyyteen (miten oon muka kestäny edellisinä vuosina, ku nyt oon ihan jäässä ku on -10?) ja lumeen, yäk!
Huominen päivä menee kisoissa, joten en ehi kauheasti sillonkaan lukeen. Oon menossa koittaan kn speciaalia uudella tuntsarilla Wilmalla, joka tuli tallille joku pari viikkoo sitten. Oon menny sillä tasan kerran (ja ihastuin siihen täysin <3), ja joudun vieläpä lähteen luokassa ekana.. Noo, toivotaan läpipääsyä :D
Kisoista tuli mieleen, mua ärsyttää ihan sikana ku ihmiset menee alempiin luokkiin ihan vaan sen takia että ne voittais ja samoin se kun liian kokemattomat tyypit menee ylempään luokkaa että voi kehuskella kavereille et mäpäs oon kisannu isompaa kun sää (ja päässyt hädin tuskin radasta läpi). Tähän voisin luetella listan nimiä, mut en kuitenkaan viitsi. Osa ainakin tietää, keitä tarkotan. Sitten mä ymmärrän, jos hevonen ei oo esim. kisannu ennen, tai jotain vastaavaa ja menee helpompaan luokkaan. Mutta entäs kun menee yhdellä tallin hyvistä kouluhevosista pikkuluokkiin (60cm/heC tms), vaikka voisi hyvin mennä vaikka esteillä hyppäämään 90cm rataa tai koulussa he A?! Mutta ei, pakko tunkea sinne lasten (tai muuten vaan nuorempien, kun kyseessä on aikuinen) luokkiin voittamaan! Koittakaa hyvät ihmiset mennä tasollenne sopivaan luokkaan, vaikka aina ette voittaisikaan!

Ja osa saattaa tunnistaa itsensä tosta, älkää suuttuko, tää on vaan tosiasia, jota tapahtuu muuallakin.

2 kommenttia:

eeva kirjoitti...

tää on NIIN totta! :D tiedän tasan ketä meinaat.. :) on niin rasittavaa kun aikuiset kokeneet ihmiset tulee viemään pikkutyttöjen ruusukkeet ihan vaan voidakseen kertoo miten paljon on voittanu..

henna kirjoitti...

niimpä!