31. tammikuuta 2012

Koeviikko

Tänään yh, ja voin kertoa että vihaan sanaselitystehtäviä! Oisin molempiin esseevaihtoehtoihin osannu vastata (piti tehä vaa toine), mutta ei, ala siinä sitten vääntää jotain 2p selitystä monetarismistä, kun et oo ikinä kuullutkaan siitä! :D Huomenna ois äikkä ja torstaina vielä enkku, sit on pe-ma täysin vapaata ;) Tosin mun pidennetystä viikonlopusta on tulossa erittäin hevospainotteinen, kun ainakin la, su ja ma menee talleilla.

Tänää oli ratsitunti, ja menin sit taas Wilmalla <3 Nawnawnaw, meillä oli puomeja ja se oli ihan super! Mutta mun istunta on kyllä ihan perseestä, vois ehkä alkaa kiinnittää siihen vähän enemmän huomioo...
Mulle on muuten nyt tarjottu pariakin hevosta vuokrattavaks. Toinen oli vaan vähän liian iso ja vaativa, ja asu liian kaukana, mut toinen on sellanen mukavalta kuulostava suokkiruuna, joka on käyny Vahannassa kisoissakin. Tässä olis joku päivä tarkoitus mennä testailemaan sitä, jos on hyvä ni alkaisin sitä sit vuokraileen kerran, kaks viikossa :)

Mä tosiaan toivon et nää pakkaset päättyy, täällä on meinaan ihan liian kylmä! Mua ei oo luotu tänne, muutan tulevaisuudessa varmaan päiväntasaajalle :D nimim. kuljen Thaimaassakin villasukat jalassa.. Ja tästä muistin, että en oo vieläkään tehnyt sitä matkapostausta, mutta jos nyt sit viikonlopun aikana :)

Ei kommentteja: