4. helmikuuta 2012

Löhöilypäivä

Alunperin Annikan piti tulla tänään meille kun sen koulu loppuu (mullahan ei ollut koulua tänään ollenkaan ^^) mun kuvamalliks, mutta sit sillä oli pianotunti ja lähtö isosleirille, nii löhöilin koko päivän sit yksin kotona. Kattelin parit leffaa, pelailin joskus vuonna 0 tullutta pollux-peliä, jonka löysin jostain kaapin nurkasta ja sit vaan datailin.

Tässä illalla ht.nettiä selaillessa huomasin topikin, jossa kyseltii että mitkä biisit on riparilta jääny mieleen. Mulla ainakin jäi "Kahden maan kansalainen" ja "Väsyneet maan" (<3) mieleen ehdottomina lemppareina, sit kans "Laula ihmisille" (joka muuten mokattiin konfiksessa aika pahasti, ku se oli meillä toisena konffislauluna :D), "Evankeliumi" ja "Tuu mun vaimoksein". Tuolla ht.netin topassa kauheen moni oli listannu "Tuu mun vaimoksein" lemppariks, musta se on vaan jotenki tosi ärsyttävä, ja jäi mieleen vaan siks et aina oli joku joka halus et lauletaan se (ja sit tietysti laulettiin -.-)
Muistan ku meille sillon kasilla(ko?) jaettiin ne ilmottautumislomakkeet ripareille, ja olin ihan sitä mieltä että en varmana lähde. No, kaverit sitten ilmottautu ja päätin loppujen lopuksi tulla samalle leirille. Ja onneks menin, meillä oli meinaan ihan järjettömän upee ripari! Porukka oli ihan parhaimmistoo, ja meidän jutut jotain nii huikeeta! Mä haluisin edelleen elää ne hetket uudelleen, yhteishenki oli älyttömän hyvä ja Rajala paikkana loistava meiän sekoiluille, tarpeeks kaukana muista ihmisistä :D Mä sain sieltä tosi hyviä ystäviä, ja me pidetään yhteyttä/nähdään edelleenkin, vaik riparistakin on jo monta vuotta!

vika päivä, täst puuttuu osa porukast
ripari


parhaimmisto <3
ripari2

Ei kommentteja: