13. helmikuuta 2012

Ootte varmaan huomannutkin että multa ei oo taas pariin viikkoon tullut postausta (vaikka päivät pitkät koneella istun). Mulla ei kuitenkaan oo ollu oikein mitään asiaa, eikä edes intoa kirjottaa mitään. Hyvityksenä lupaan että tässä lähipäivinä (eli varmaan torstaina?) teen kaveripostauksen, joka mun piti alunperin tehdä jo ennen joulua :D Lisäks ois tulossa (ainakin) joku ratsastusjuttu ja sellanen kesäpostaus :)

Mulla on tässä kuukauden sisällä neljä tuttua mennyt kihloihin! Serkku, yks hyvä ystävä + kaks kaveria, oon niin iloinen näitten puolesta! Serkun häät on muistaakseeni joskus loppukesästä, tarkotuksena ois lähtee sinne ainakin pariks tunniks (+ kamera mukaan, että saa kuvia!). Serkun kilhausta on jo odotettukin, sen tuleva vaimo (anteeks vaan mutta mulla tulee edelleen, ja on aina tullut, vaimosta mielikuva jostai 40v kotiäidistä :D) on toooositosi mukava ihminen. Ollaan siis tavattu monta kertaa aiemmin, ja ne on ollu jo tosi kauan yhessä :)


Hmmm... Mulla oli kaks muuta asiaa ton kihlausjutun lisäks, mut nyt kyllä pää lyö ihan tyhjää :D Toinen juttu oli kuitenkin se, että mä oon tällä hetkellä urheilukiellossa seuraavat 2kk, elikkäs johonkin pääsiäiseen asti. Lääkäri anto kuitenkin luvan käydä sen kerran, kaks viikossa ratsastamassa, jos polvi/nilkat ei oo kipeitä ennen tuntia eikä tuu kipeiks tunnin jälkeenkään. Jos tulee, niin joudun sit samantien 2vk täydelliselle liikuntakiellolle. Mä oon kuitenkin sen verran aktiivinen ihminen, että mua turhauttaa ihan älyttömästi vaan olla kotona!
Ja syy tähän urheilukieltoon on noi mun ah-niin-kestävät nilkat (etenkin vasen) ja vasen polvi. Toi polvi on ollu nyt yli viikon ihan sairaan kipee, käveleminenkin sattuu välillä, mut en yhtään tiiä mistä se johtuu! Kun en oo ees kaatuillu tms. Ja tästä sitten aiheesta poiketen, mä oon tänä talvena kaatunu vasta kerran! :D Nilkat mulla on jostain syystä nyt kans sit rasittuneet...

Täks kesäks ei siis tulla oikeen rantakuntoon. Tai voinhan mä tietty tehdä jotain vatsalihaksia yms (mutta kaikki mikä rasittais polvia/nilkkoja on kielletty et...), tai alottaa reenaamisen vasta sillon huhtikuun loppupuolella, muttaa... :D

Ei kommentteja: