27. helmikuuta 2012

Huippupäivä!

Tänään aamulla oli työhaastattelu, ja arvatkaa kellä on nyt kesätyöpaikka 1½ kuukaudeks! Jess, ees vähän rahaa tiedossa työkokemuksen lisäks :D Elikkäs paikka löyty Länsiportin Citymarketista Tesomalta, jossa yks mun kaveri Soile on myös osa-aikatyössä (ja ollu viimeset 3 kesää kesätöis). Haastattelun jälkeen iskällä oli jotain asiaa sille mun tulevalle pomolle (tähän huomautuksena, et iskä on noitte cittareitten joku myyntipäällikkö tms), ni kiertelen ympäriinsä ja törmäsin yhteen meiän ryhmäläiseen Marcukseen ja juteltiin siinä sit vähän lomasuunnitelmista yms.

Tesomalta iskä heitti mut sit keskustaan, jossa näin Annua. Käytiin Panchossa syömässä (otin taas kanasalaatin, nomnomnom<3), ja olin kauheen nirso ku nypin annoksesta kaikki oliivit ja sipulit pois, ku en muistanu pyytää ilman niitä :D Siellä soi joku ihan ihme kappale yhdessä vaiheessa, siinä tuli aina välillä sellanen "HU" äännähdys siinä välissä, odotettiin sit koko aika sitä.
Ruualta jatkettiin sit Plevnaan kattoon Varasto, joka oli muuten hyvä vaik mulla oli kauheet ennakkoepäilykset siit. Se oli hauska, ja mua ärsytti ihan sikana se Minttu Mustakallion hahmo Karita, se oli oikeesti tyhmä ku saapas ja ihan helvetin ärsyttävä! :D
Mutta hauskaa oli, kiitos Annulle ihanasta illasta ja pitäkööt hän hauskaa Teneriffalla, lukekoot tän sitten joskus kun palailee tänne kylmään pohjolaan!

Huomenna olis tarkotus nähdä Emmiä piiiitkästäpitkästä aikaa, nähtiin viimeks joulukuun alussa! Lähetään joskus kolmelta ulos kuvaan + muuten vaan pyörii, ja sit se tulee illalla viel kattoo mun ratsituntia. Mä niin toivoisin et saisin Wilman, neiti wee on nii paras <3

Ei kommentteja: