24. helmikuuta 2012

vihdoin ja viimein: kaveripostaus!

Jo heti tähän alkuun huomautus, että älkää loukkaantuko jos teitä ei tästä postauksesta löydy! Mä oon melko sosiaalinen ihminen, ja mulla on ihan älyttömän paljon tosi ihania kavereita, mutta valitettavasti mä en millään voi tunkea tähän mitään 40 ihmistä :D (ja kyllä, mulla todellakin on niitä kunnon hyviä ystäviä oikeesti varmaan 50...) Ja nää on ihan vaan satunnaisessa järjestyksessä! ;)
Jennaan tutustuin yllätysyllätys tallilla, kun se ratsasti mun kanssa samalla tunnilla. Meillä on aika suuri ikäero (4 vuotta, se on siis mua nuorempi), mutta se on harvinaisen järkevä ikäsekseen, kun taas mä oon lapsellinen ikäsekseni, joten tullaan tosi hyvin toimeen! Oikeestaan Jennaan ei voi liittää sanaa järkevä, koska sillä on aina vaikka mitä ihme juttuja mielessä :D Mutta sille on tosi helppo puhuu, se on ihana ja luotettava <3 MUTTA SE EI TYKKÄÄ KAHVISTA, tämä tuli nähtyä kun pakotin sen kerran Waynesilla maistaan mun suklaacappucinoa! :D Ihmisenä Jenna on super + sillä on oma blogi. Meiän tallisekoilut on kyllä jotain niin upeeta, ihmettelen välillä miten meit ei oo viel potkastu pihalle :D

Elli on siis Sammossa myöskin, ja mua häirittee, koska en muista yhtään miten ollaan tavattu! :D Taisiis, varsinaisesti me tutustuttiin jo heti sillon lukion ykkösellä kun meille kerrottiin mihin ryhmään päästään (tai joudutaan), mutta oon ihan varma että ollaan tunnettu jostai leiriltä tai jostain sitä aikasemmin! :D Elli on kuitenkin kovaääninen ja temperamenttinen (siis hyvällä tavalla!), yks mun luottohenkilöistä. <3 Mä pystyn puhumaan sille ihan mistä tahansa, koska vaikka sillä on joistakin aiheista kovat mielipiteet, se osaa kuunnella. Meillä on aina tosi kivaa yhdessä, ja heitellään kaikkia ihan random juttuja. Sillä on kans oma ylisulonen poni, jolla oon käyny pari kertaa ratsimas. Mun kone on täynnä jotain ihme säätökuvia Ellin ja mun jutuista, mutta valitettavasti en aio niitä julkasta täällä :D

Annun tapasin kans Sammossa, tutustuin siihen oikeestaan Ellin kautta (molemmat sattumalta Niemisiä, mutteivät kyl mitää sukua toisilleen). Annu on sellanen ihana hassu romantikko, jonka kanssa pystyy puhuun mistä vaan <3 Meiän yhteisiä fanituskohteita on Justimusfilms (ei sellasella teini-ihkutus-jeejee-juho-on-mun-mies -tyylillä, vaaan sillee erilailla :D), "Forever Alonet" ja tietysti kaikkien rakastama Salatut Elämät, pystytään puhumaan niistä vaikka kuinka pitkään :D Annu lukee mun ja Ellin kanssa a-ruotsia (tosin se on meistä ainoo, joka oikeesti alotti sen jo ala-asteella...), ja meillä on aina Dolda Livetin ylistyskerho siellä. Jotain mäkin oon ruotsintunneilla oppinut: salkkarit on ruotsiksi dolda livet! + Annulta saa aina tosi hyviä lukuvinkkejä ja sen blogia on kiva lukee! ;) mutta se on sellanen höpsö ihmisotus <3
Meiän uskottavuus muuten meni eilen, kun laulettiin keskustassa Frontside Ollieta, kun se soi molempien päässä... :'D


annika hennannika2
Annika on kans yks mun tärkeimmistä kavereista (sanot Annu mitä tahansa! ;)). <3 Tutustuttiin joskus 4 vuotta sitten ku alotin pelaamisen samassa futisjoukkueessa sen kanssa. Tultiin heti alusta lähtien hyvin toimeen ja meillä molemmilla on samantyyppinen huumorintaju. Annika on mun ykkösmallini, jos haluun kuvata ihmisiä, koska se vaan osaa olla niin hyvin kuvissa (vaikka muuta väittääkin). Annika on kuitenkin sellanen ihanan hölmö ja meiän jutut on jotain niiiiiin outoja muitten mielestä. Sen kanssa ei ees huomaa ajan kulumista, koska vaikka molemmat nauretaan paljon, niin osataan kyl puhua "vakavistakin asioista". Tässä on kans yks mun luottohenkilöistä, jolla kyllä on aina itellään joku kriisi menossa! :D


Vielä kolmas ei-sukulais-Nieminen, eli Emmi. Tän ihanan ihmisen tapasin jo ala-asteella, oltiin koko peruskoulu samalla luokalla. Tosin vasta seiskalla meistä tuli parempia ystäviä, ja yläasteella me nähtiin koulun jälkeen vähintään joka toinen päivä. Emmikin on suorasanainen ja energinen, temperamenttinen "Pikku-Myy", loistava ratsastaja ja kuvaushullu. Nykyään se opiskelee Ruovedellä, mistä syystä ei nähdä enään kauhean usein (se viettää välillä viikonloputkin siellä), mutta kun nähdään, sori nyt tulee klisee, niin meitä ei vaan voi erottaa. Se on luonteeltaan yhtä räiskyvä kuin sen kirkkaanpunasista hiuksista voi päätellä, mutta samalla luotettava ja ihana ystävä <3 Emmi on myös kesällä tulossa Einolaan taas leirille, toivottavasti junamatkat menee tällä kertaa ongelmitta :D (kuvia meistä kyllä on, mutta ne on kaikki toisella koneella, enkä jaksanu alkaa ettiin sit niitä)

Mikaela. Miki, Pulla, Kikiela, Roskislapsi....., rakkaalla lapsella on monta nimeä <3 :D Kikiin tutustuin meiän (mun & yo. Emmin) ensimmäisellä Einolan leirillä pari vuotta sitten. Se on kanssa sellanen hassu ja puhelias ihanuus, erittäin kaksimielinen otus! Ei oikeestaan oo nähty noiden leirien välillä, vaikka periaatteessa mahdollisuuksia on ollu (mm. muistis, synttärit yms), mutta rahattomana ei kauheesti ympäri Suomee seikkailla, toi yks meinaa asuu jossain Sipoon perämettissä :D puskalapsi <3 Mutta leireillä meillä on ollut tajuttoman hyviä juttuja, ja Kiki käyttää mua kävelykeppinään ku on ite sellanen 50000m pitkä lipputanko (kaikella rakkaudella!) tälläkin murmelilla on blogi :)


++++ Sit tähän loppuun vielä muutamia kuvia muista mun kavereista, joita ei mainittu tossa äsken (tosin kaikista ei oo....) Eli Sanni A, Tiia, Maiju, Janika, Jenkku, Janina, Sini, Katja, Misse, Henna, Jenna H, Veera, Vilma, Rauski, Sanni T, Riikka, Elisa, Annika V, Ebe, Irkku, Anna, Immi, Hessu, Niina ja Salla <3

mikijanikakatjamissemaijujenkku
Miki, Janika, Katja, Misse, Maiju ja Jenkku
(meiän einolaporukka miinus minä, emmi, sini, janina ja henna k)


riikka
Riikka


annu2
Annu


missehennakemmi
Misse, Henna K ja Emmi


sini
Sini + puutarhaponit Rusina ja Smilla


hennairkku
Irkku ja minä


nannikaebeirkku
Annika V, Ebe ja Irkku


sannitiia
Sanni A ja Tiia


9Dtytot
9D:n tytöt (Kaisa, Salla, Niina, Soile, Emmi N, Taru, Emmi H ja minä)


annuellirauski
Annu, Elli ja Rauski (ilmasutunti)


sannivilmaveerajenna
Sanni T, Vilma, Veera ja Jenna H


jennaimmiannajenni
Jenna, Immi, Anna ja Jenni

6 kommenttia:

annu kirjoitti...

Joo oon lukenu ruotsia 5. luokalta asti ja osaan sitä kaikkein huonointen jos verrataan meitä kolmee! :D Mut en oo sanonu ettei Annika olis sulle tärkee vaan aina kun joku on soittanu tai lähettäny sulle viestiä nii se on Annika nii sun opiskelus herpaantuu kun txt sille tunnilla! :D Paitisi kyllä se varmaan herpaantuu munkin ansiosta...:D Mut hei kiitti!<3 oli tosi kiva lukee!!!! :D Ja hei tää oli mun eka (tai toka? en muista:D) kommentti sun blogiin!!!!Jee joo moi. :D

henna kirjoitti...

jeejee! :DD nyt saat sä luvan tehdä samanlaisen postauksen! ;) etkä sä oo meistä hei huonoin todellakaa! :D <3

Jenskuu kirjoitti...

OMG! mikä ilme mul on tos vikas kuvas! ;)

Jenskuu kirjoitti...

tai no onneks oon vaan tos vikas kuvas ;) näytän niin kaameelta

Mikaela kirjoitti...

hahha eikä! näin tän vast nyt! erittäin kauniita kuvia....hajosin sun ihanalle kuvaukselle musta:'D <3

henna kirjoitti...

Jenna > ethä ees!
Kiki > mitä vikaa?! :DD <3 +++ oli niit vielä kauniimpiakin, noi oli ne neutraaleimmat ;)