10. joulukuuta 2011

love my friends!

<3

Perjantai oli ihan huippu (paitsi et oli ihan järjettömän kylmä) ! Ite olin keskustas jo joskus viideltä, eli kiertelin siinä sit puol tuntia kauppoja. Lähettiin sit siinä kun kaikki muut paitsi Emmi oli tullu paikalle (se tuli myöhäs) käveleen Hookiin. No, mepä ei oltu tehty pöytävarausta, eikä oltais mahuttu sinne muutakun kahteen eri pöytään eri puolille ravintolaa. Päätettiin sit hetken pohdintojen jälkee mennä Panchoon, ja hyvä että mentiin! Paikka oli harvinaisen tyhjä, eli palvelu oli nopeeta ja hyvää, ja ruoka ihan mahtavaa! <3 Loppujen lopuks istuttiin Panchos joku 4 tuntia.. Meillä oli kyl hyviä juttuja ja paljon kerrottavaa (ei olla oikeen nähty toisiamme täs ku pari kertaa ysin jälkeen, ku vaan osa), kävi vähän sääliks muita asiakkaita, koska puhuttiin ehkä vähän kovaa, naurusta puhumattakaa! :D
Emmi H lähti sit joskus ysiltä, kun oli luvannu mennä vielä yhelle kaverilleen, Kaisa joku vartin sen jälkee. Seuraavaks lähti Emmi N, joka siis asuu siel Ruovedel (ja jota näistä nään silti eniten). Jäljelle jäi sit Salla, Niina, Soile ja minä, joten päätettii lähtee käveleen puol kymmenen jälkeen keskustorille. Soilen kun piti olla seuraavana päivänä aikasin aamulla töissä ja Niina ja mä haluttiin saada Salla kattoon Paranormal Activity 3. Ja Salla säikähti sellasta heijastenaamaa yhen talon ikkunas keskustoria vastapäätä, tuijoteltiin sitä sit seuraavat 10min, ku Soile venas bussii :D
Jouduttiin venaa sit Plevnas joku tunti ennen leffan alkua, ja istuttiin sit yläkerras juttelees kaikesta maan ja taivaan välillä. Leffa oli aika ajoin tavallaan pitkästyttävä, mut oikeestaan aika inhottava, ku kokoajan odotti jotain pelästytyskohtaa.. Oli muuten ensimmäinen elokuva, jossa oon ikinä säikähtäny missään kohdassa! :D Ehdittiin sit sopivasti bussiinkin, ja olin loppujen lopuks kotona joskus puol yhen jälkeen. Sellaset kevyet 7h olin sit kavereiden kans :D

Kamera oli mukana, mutta siinä mitään muistanu kuvata, oli niin paljon juteltavaa. Oli niin huippua nähdä kaikkia taas tosi pitkästä aikaa! Nyt täytyy alkaa sopimaan useemmin kaikkia tapaamisia. Love u! <3

Soile "so Ailee", pukki, Salla "trey cool" ja Emmi H "hölösuu"! Emmi ja Niina ei ollu tollon vielä tullu, Kassu ei halunnu kuvaan ja mä siis otin tän :D <3

Ei kommentteja: