30. toukokuuta 2012

welcome summer & haaste

Tosiaan nyt tulee postauksia vaan silloin, kun iskä on jättäny työkoneensa kotiin, koska meiän 2 muussa koneessa ei oo viikkoon toiminu netti enkä tiiä koska saadaan joku kattoon niitä... Ja siis näihin postauksiin ei nyt oikeen tuu kuvia just siks et ne on kaikki mun omalla koneella, enkä jaksa alkaa ettiä tähän hätään muistitikkua.

Nyt kuitenki loppu sit mun koeviikko, tänään oli mab3 koe. Aattelin jo siinä kokees et hei, kylhän mä nä osaan, kunnes pam, sain kokeen jälkeen oikeet vastaukset käteen ja totesin et joo just, hyvä jos läpi pääsen.. Nyt oon ihan masis (koska se viime kurssi meni niin hyvin, ja tää ei vaik harjottelin paljon), ja mua pelottaa et jos saan tästä kurssista huonon numeron ni en jaksa panostaa enää seuraaviin kursseihin.. On tää elämä vaikeeta :D
Psyka (6, sosiaalipsyka) ja ruotsi (ööää olikohan se 6 -kurssi, joku kulttuurijuttu kuiteski) tuntu menevän ihan hyvin, perjantaina sen sit saa tietää. Meillä on sillon taas perinteinen kokeen palautuspäivä Viikinsaaressa, jossa on myös jotain muuta ohjelmaa.

----------------

Sain myös haasteen rakkaalta Kikielalta, kiitos siitä! :)

CHALLENGE
- Each tagged person must answer the 11 questions given to then by their "tagger" and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. - Create 11 new questions for the people you tag to answer. kaikki saa tehdä, ja samoilla kysymyksillä! :)
- Do not tag back to the person who has already tagged you.


1. Mitä odotat elämältä ? - hauskuutta ja onnee ainaski

2. Onko sinulla lemmikkiä, kerro siitä. - ei oo, eikä oo ikinä ollutkaan, vaik oon halunnu :) mut ei oikeen onnistu, kun meiän äite on allerginen melkein kaikille eläimille :/

3.Oletko ikinä ratsastanut, ratsastatko ? - jebjeb, ratsastan siis

4.Minkälainen olet ? Kuvaile ainakin kuudella sanalla. - hmm :D iloinen, ajoittain ärsyttävä, herkkä, sarkastinen, luotettava

 5.Oletko jollekin allerginen, mille ? - oon; raaka omena, pähkinät, voikukka, kissa, koira (mut vaan tositosi vähän), koivu, leppä ja kaikki heinät ettäettä :D on tää kevät/alkukesä kivaa aikaa<3

6. Ajatteletko ketään tällä hetkellä ? - en ketää erityist

7. Lempikirjasi, mikä aihe ja miksi ? - voi apua! äää en osaa yhtään sanoa, tykkään niin monenlaisista kirjoista.. Mutta yhtenä voisin ainakin mainita Terhi Rannelan Amsterdam, Anne F ja minä

8. Pidätkö päiväkirjaa ? - en, enkä oo ikinä pitänykään

9. Kerro itsestäsi joku outo tapa/rituaali ? - näit on nii paljo :D mm. mulla on pakkomielle sammuttaa aina valot kun lähen huoneesta, vaikka kävisin vaan hakemassa jotain viereisestä huoneesta, katon aina omassa huoneessa sängyn alle ja kaappeihin ennen kun meen nukkuun yms.

10. Millainen ystävä olet ? - toivottavasti hyvä :D saatan ehkä ajoittain olla ärsyttävä ja sarkastinen, mut osaan kuitenkin kuunnella ja oon luotettava

11.Kerro itsestäsi tunnustus, jota et ole vielä kertonut. (olet vaikka tehnyt jotain tyhmää yms :D kaikki käy). - kertonut kelle? no teistä ei ainakaan kaikki tiedä, mut sain vasta viime viikolla tietää et pelikaanit on niin isoja ja et ne osaa uida :D

Ei kommentteja: