30. elokuuta 2012

ihopiirrustuksia

Ja se ois sit taas Katin keharivalkkuun Wilmalla! <3 Mukana myös Jenna Nomarilla (:'D), J-P Leolla, Anne Ralella ja Jenni A Mickillä. Eli ainoo kuka porukassa vaihtuu viime kauteen nähden on Jemsu. Se ei kylläkään oo kauheen ilonen tosta hevosvalinnastaan, enkä kyllään ihmettele. Tosin, yleensä Nomar on kyllä valkuissa liikkunu paremmin ku tunneilla...:D Mut jeiij, Wee! Katotaan jos ens vuoden puolella alkais menee ysikybääki, mehän ollaan vasta yks kasikybä vedetty (ja omalla mokalla 8vp, mut olin tosi tyytyväinen silti).

Veikkaan et osa teistä tietääkin Annan blogin (on siis mun kans samas ryhmäs samkes), mut tuli tosta sen tatuointipostauksesta mieleen, et mullakin ois suunnitelmissa hankkia tatuointi jossain vaiheessa! Minä, kipuherkkä ja piikkikammoinen ihminen! Mut siis oon tyyliin jo kasilta asti halunnu tatuointia, ja nyt on viimisen vuoden sisällä selkiytyny mitä haluan. Eli tohon vasempaan käteen ympyrän kohdalle tulis kolme pientä mustaa tähtee sillee kivasti. Ja tää tulee sattuun ihan helvetisti, mutta päätin jo ysillä et tahon ne tohon tolleen, hyvä silleen et eka tatuointi tulee varmaan oleen se kivuliain :D
Sit haluisin kans oikeeseen ranteeseen sanat 'rage' ja 'love' silleen kivasti allekkain. Ja yhellä tietyllä fontilla, mut sitä en ala tähä ettiin :D Mut mustalla nääkin, vähän sellasella yhellä Green Day -fontin tyylisellä. Joku saattaa tietää ;)

Ja SIT! Haluisin tohon niinku lapaluun(? no tohon niinku niskan ja olkapään väliin) kohdalle jonkun kivan kans, mut se on vielä vähän avoin. Ku en kuitenkaan halu tekstiä siihen, mut sit mul ois pari tekstipätkää jotka haluisin jononkin... Yks näistä tulee mun ikuisuuslempparibiisistä, eli Green Dayn Jesus of the Suburbianista ;)
Oisin halunnu myös aikasemmin vasempaan nilkkaan jotain, esim oon ihastellu sellasta yhentyylistä liskoa, mut en pysty jalkoihin (etenkään nilkkoihin) ottaan mitää ton leikkauksen takia :/

Mut tällästa haaveilua tällä kertaa, tai ehkä suunnittelua, koska veikkaan et yritän alkuvuodesta hankkia! :)

3 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Hennaa koska sää lataat sen kisapäivä videon? :)))

henna kirjoitti...

koska sä lataat wilmapätkät? ;) tulee su, koska oon tän viikonlopun ilman nettiä :/

Anna kirjoitti...

Oho! :o unohdin, lataan tänään :)