27. elokuuta 2012

Tän kesän, mä elän kuin viimeisen

Ihan huippumahtisuperparas kesä ollu! Tutustuin uusiin, ihaniin ihmisiin, vietin aikaa kavereiden kans, ratsastin paljon, kuuntelin musaa...

Einolan viikot
Olin siis einolas eka viikon leiriavustajana junnuleirillä, ja sen jälkee viikon ite leireilemässä. Avustajaviikko oli suhtrento ku Mirka ja Saana hoiti kaikki tallityöt, meille avustajille jäi ainoostaan ruokinnat. Mun lisäkshän siellä oli Karkki, Karo ja Titta avustamassa, kaikki oli tosi kivoja! Meillä oli hauskaa! <3 Saatiin kans ratsastaa tositosi paljon, parhaiten jäi mieleen maastolenkki Myrällä ft Titta & Jusa ja Karkki & Patu.. ;)

Omakin leiriviikko oli ihan sika kiva, meillä oli niin kivaa porukkaa! Jatkoin Myrällä maastoilua, Finskistä tuli mun estehepo (jolla hyppäsin leirikisoissa 90cm 8/19, tyyliesteissä 90cm 2/19, piste-esteissä 6/19 ja isoilla esteillä 120cm!) ja muuten hengailin kaikki tunnit läpi millon kelläkin..

Ikävä näit tyyppei, täytyy nähä jossai vaihees! <3

karkki, tino & smilla

hartsa & bella

finaal 115cm

louhoksella, janika & katja

finskillä erikoisesteil

myrri-muru & tide

helillä ponileikeis

mie & heli, emma & emmy ja krisse & rosa


tuo mulle lämpöö! simppa, henna & norssi <3  















































Lintsillä ft Annu
Oltiin yhtenä lauantaina tos loppukesästä lintsillä Annun kans, suunniteltiin tätä jo joskus keväällä :D Oli hauska reissu, mä jopa uskalsin käydä Raketissa, Ukossa ja Kirnussa!


   


2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

HHHAAALLUUUNNN EEEIIINNNOOLLAAANN!!!! Varmaan sää rääkkäät mua tälleen näillä sun kuvillas! :D Voi ei noi varsat!<3 :3

henna kirjoitti...

hahaha :DDD ne oli iha ylisöpöi, viel ihanampii luonnos <3