18. syyskuuta 2012

Viime hetken kertausta ja panikointia

Tähän päivään asti oon ollu iha rento, enkä oo stressannu pätkääkään huomisia terkan kirjotuksia. Tänään Annu kuiteski sai mut panikoimaan, ku puhu niistä niin paljon (ja se pieni on itekin ihan hysteerinen, vaik sillä on vielä viikko aikaa ennen psykaa :D).. APUA! :S Mulla oli passikin tos kadoksissa, onneks löyty, eväät oon pakkaillu jo mut pelottaa et unohdan jotain...

Onneks tallilla pääsin kokonaan irti koulusta ja kaikesta siihen liittyvistä ikävistä asioista, koska pääsin Wilmalla tunnille <3 Alussa se oli ihme häslä, johon syyks selvis se että mulla oli vähän liian ratsastan-paavolla -asenne, eli sellanen nyt jumalauta et kiukuttele :D Kun tajusin ite sit rentouttaa kädet ni heti alko ponikin toimii paremmin. Kauhee into sillä oli päällä, hypättiin sellasta kavalettirataa ja ai että kui kiva oli mennä mun rakkaalla taas! Sunnuntaina ois taas sit kisat edessä, tän kokoonpanon toinen 80cm (JA MISTÄ VETOA ET LÄHEN ENSIMMÄISENÄ TAI TOISENA!)

1 kommentti:

Anna kirjoitti...

Onnee niihin kirjotuksiin! (: ne menee hyvin!;))