25. syyskuuta 2014

Sairaslomakuulumisia

Pitkästä aikaa vähän kuulumisia! Oon tosiaan viimeiset kaksi viikkoa ollut sairaslomalla oikean ranteen kipuilun vuoksi, joten oon lähinnä tylsistyny kotona. Ja valokuvannu! En pysty varaan painoa tolle kädelle tai taivuttaan ääriasentoihin, joten salilla käyminen ja ratsastuskin ollut pannassa.. Röntgenkuvissa kävin eilen ja olivat puhtaat, mutta jos kipu jatkuu vielä loppuviikkoon ni saan todennäköisesti lähetteen magneettikuviin. Mitään näkyväähän kädessä ei ole, hieman ollu turvoksissa parina päivänä mutta that's it.
 
Tän pari viikkoa olenkin aikalailla keskittynyt kuvaamiseen. Kameran pitely onnistuu, tosin toki toi ranne on pitkän keikan jälkeen aina kipeä. Mulla on julkaisemattomia kuvia koneella paljon, joten seuraavat pari viikkoa esittelenkin sitten niitä. Jossain vaiheessa mulla oli valokuvaamisen suhteen pieniä motivaatio-ongelmia, mutta nyt innostus on palannut ja ideoita on vaikka muille jakaa!

Viime viikonloppuna olin Torpalla "yhden ihan huikean tapahtuman" suunnitteluleirillä (kiitos Essi kuvauksesta). Siellä oli ihan mielettömän kivaa, ja tapahtumasta tulee kyllä loistava - vaikka itse sanonkin! Tapahtumasta tulee myöhemmin lisää juttua, kunhan saadaan ohjelma ja mainokset valmiiksi.

oltiin Riikan kanssa elokuussa kuuntelemassa Santa Cruzia
talvi ja kylmyys tulossa..
Konsta <3
Pistot 5v -bileet Unionissa
Iltahartaus suunnitteluleirillä

Ei kommentteja: