11. helmikuuta 2011

Urheilija ei näe tervettä päivää

That's so true! :D Jakso on ny vaihtunu, oon päivistä ihan sekasi, ku täl viikol oli ainoostaa kaks normaalia koulupäivää. Tiistaina oli toi ratsitunti, menin Tyyne-mammalla again, hypättiin kavaletteja ja 60cm oksereita kolmikaarisel kiemuraural.. Oli tosi kiva hypätä, vaik olivatki noi pienii, mut neiti melkein suvaitsi olla yhteistyökykyinen. Ei puhettakaa et pidätteet ois läpi menny, täysillä vaan eteenpäin minimaalisesta selässä istuvasta kirpusta välittämättä! Noo, olin alunperin aikonu sillä mennä sit seuraaviin estekisoihi, mut vaihdoinki fidjii ku se meni viimeks nii hyvi <3 Keskiviikko oli vapaa, löhöilin vaa kotona. Torstaina alko sit uus jakso, ja heti eka koulupäivä 8:15-16:30 -.- HUUPS toihan kuulostaa jo melki valitukselta, mä aion pitää mun lupauksesta kiinni ainaki jonki aikaa :D Perussettii, ihan ookoo opettajia ja tylsiä kouluaineita.

Ihanaa ku tulee kevät! Tänäänki menin kymmenee, oisin saanu nukkuu pitempää, mut aurinko paisto verhojen raosta nii houkuttelevasti et heräsin ihan pirteenä jo puol tuntii ennen kellonsoittoo. Minä, jota yleensä ei saa repimälläkää ylös! Himo kesäfiilis ollu koko päivän, aamusta lähtien. Oon yleensä aamusen tosi äree, etenki kouluaamusin, mut tänää oli toisin. Lähin ihan innolla kouluun, pääsin jo yheltä ku vika tunti oli peruttu. Koulun jälkee sit perinteine leffa (oikeesti sen pitäis olla disneyleffa, mut en löytäny mitää kivaa), etin jotai sellasta oikeesta hauskaa ja kesämäistä teinileffaa, mut jouduin tyytyy Evan - taivaanlahjaan. No on sekin hyvä :) En ehtiny kattoo ihan loppuu asti, ku piti lähtee reeneihin. Pelattii pientä minipeliä, eikä meinattu millää osuu maalii, koko ajan meni kaikille ohi.. No Jenni sit potkasee, vahingossa ofc, sen pallon kirjaimellisesti mun turpaa :D Ei se sinänsä sattunu ees paljoo mä vaa aloin nauraa ku Jenni tuli sillai 'anteeksanteeksanteeks se oli oikeesti vahinko'! Naurettii sit siinä vähä aikaa ennen ku jatkettii. Vähän ajan päästä sit kaaduin ja nyrjäytin jalkani sillai vähäsen, ei muuta ku jatketaa vaa iha normaalisti.
Reenattii minipeliä, 90 asteen käännöksiä ja harhautuksia. Tajusin yhen jännän asian tänää, meinaa ku viimeks reenattii harhautuksii, en tajunnu sitä yhtää, mut nyt ku opeteltii toisenlaista, ni en taas osannu sitä, vaan osasin sillä "vanhalla tavalla". Joo on hauskaa, mut se oli jotenki jännä tajuta ;) Pelattii siin lopussa sit viel 5 vs 5 futsal-pallolla (kovempi ku normi futispallo), molemmilla joukkueilla yhet vaihdossa, ei mokkeja. Eiköhä Kaisa, joka muute tunnetaa meiän joukkueen unohtelijana ja toisten vahingoittajana, tuu ja lataa sen futsalin suoraa mua poskee! :'D Että näin. Ei onneks oo kipee, vähän turvonnu vaa. Kui mä AINA onnistun loukkaantuu jollaki taval joko reeneis tai tallilla? :D
Täs kotiin tultua perus söin, kävin suihkussa yms. Nyt oon sit pari vikaa tuntia kuunnellu koneelta kaikkia kivoja kesäbiisejä, esim. Valvomon Mikä kesä ja Bumby ridea (+ miljoonaaziljoonaa muuta) ja pelannu Monster Galaxya faces<3

Pari kivaa talvikuvaa viime viikoilta, kun kamerasta oli akku loppu ni en saanu tänää otettua mitää..


Ei kommentteja: