17. helmikuuta 2011

karkkia karkkilakkolaiselle

Onko vähän turha tää viikko? :D Eilen oli joku 2 normituntia, sit loppupäivä meni kokeita palautellessa. Mun ois pitäny päästä 15:15, mut parista aineesta kävin vaan hakee kokeen, en jaksanu mennä niille itse palautustunneille, joten pääsin häipyyn jo 14:00! Siin oliki sit vähä aikaa kierrellä kaupungilla, ennen leffaa. Mentiin siis kattoo The Tourist "Turisti" med Irkku :) <3 Oli ihan yksinkertaisesti aivan loistava, oisin voinu mennä kattoo sen heti tänää uusiks, mut no money. Suht aikasin olin kotona, läskeilyä koko päivä!
Jepjep, kuten kaikki varmaan ties, tänää oli sit penkkariajelu. Katteltiin Annun kans ihan pettyneinä: miks me ei olla viel abeja ja päästä pois koulusta? Viel ois tollaset 2 vuotta edes... Meil oli eka enkun tunti ihan normaalisti, loppuaamu meniki sit abishowhun. Kotiin päästiin puol 12, jäätiin tosiaan Annun kans kattoo penkkareit toho keskustorille. Oli pirun kylmä, sormet jääty sekunnissa ja kuvatki sen mukasia :D Karkkeja oli aika hankala kerätä tumput kädessä, tasku oli jälkeenpäin täynnä lunta ja pikkukiviä. Oli niit karkkejaki onneks! Karkki-, tai ylipäätään herkkulakos, mukamas oon, ei kyl tän viikon perusteella huomais. Saatte nähdä kuvia ehkä huomenna, mikäli sattuisin löytää sen kameran USB-johdon...
Huomen on sit wanhat, mulla on aika moni kaverini nyt kakkonen, pääsevät tanssimaan. Mäki haluun! Tahon pukeutuu prinsessaks ja tanssia siel, vaik oikeesti en tykkää tanssista yhtää :D

Taas tällane tylsä kuvaton selitys mun ah-niin-ihanan-kiinnostavasta elämästä. Ja kaikkia toki kiinnostaa lukea noit mun ihme selityksiä :D

xx Heku


EDIT // toivotetaas kaikki toi uus lukija tervetulleeks, juu aar welcam! Ai houp juu inzoi mai veri intresting monologue and of coors mai veri guud english skills :)

Ei kommentteja: