31. lokakuuta 2011

Haaste!

Siskoni haastoi mut sitten, joten tässä nyt tämä :)

Säännöt ovat seuraavat:
a) kiittää haasteen antajaa: kiitti!
b) antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
- haastettavat: Jenna, Riina, Kata, Papu, Eveliina, Iidu, Miia ja ella :)
c) ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta
d) kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

1. rakastan pehmoleluja yli kaiken ja keräilen niitä


2. mulla on hyvä huumorintaju ja nauran paljon


3. käyn paljon elokuvissa


4. haluaisin osata puhua paljon eri kieliä, mut oikeesti mulla on tosi huono kielipää


5. haaveilen ratsastuksenohjaajan tai valokuvaajan urasta


6. tykkään tosi paljon lukemisesta



7. mun ehdottomia lempileffojani on kaikki Pirates of the Caribbeanit


8. MULLA ON MAAILMAN PARHAIMMAT KAVERIT!

7 kommenttia:

Elisa kirjoitti...

mä en oo saanu ikinä yhtään haastetta :< enkä saanut nytkään. ja mulla on sentään 4 blogia! :'D mut varmaan siks kun oon niin laiska kirjotteleen niihin ja muutenki surkee... :''D

ja yhyyyyy! kiva kun kirjotat paljon heppajuttuja niin mä täällä aina itsekseni voivottelen ja huokailen, kun en ite pääse hepan selkään. arvaa onko rahaa tai aikaa :<

Eveliina kirjoitti...

Kiitti haasteesta! Koitan toteuttaa tän pian :)

henna kirjoitti...

frostis > no saat säkin tehä :D voi suaaaa :< lupaan et sit jos (ja toivottavasti kun) hankin oman hevosen, sä pääset ratsiin sillä!

Elisa kirjoitti...

no no, en mä tee kun en sitä saanut :D mutta sen sijaan sä saat jotain... heti kun ilmaannut paikalle meseen!

ewwa kirjoitti...

kiitti haasteesta, teen heti ku vaa jaksan/ehin :)

miki kirjoitti...

miks mun paarmakuva o joka puolel :DDD

henna kirjoitti...

miki > koska se on hieno! :D