10. lokakuuta 2011

Vanhus 17-v!

Kelattiin tänää Annun kans, et 17v on ihan turha ikä :D Tai siis 16 on niinku se perinteinen sweet sixteen ja 18, no nii, täysikäsyys. 17 on sellanen väli-ikä, jonka vois hyvin jättää väliin! Eivaa, musta on kivaa kun saa lahjoja ^^

kynsilakka, tuoksukynttilä ja heijastin on Annikalta ja Tiialta yhteinen lahja. Kortti + lippu TYKin Stage-esitykseen on porukoilta


Annu ja Sanni tuli sit meille syömään koulun jälkee mutakakkuu, jäätelöö ja filippiinoksia. Siinä oli taas sitä meiän perussekoiluu joukossa... Katottiin youtubesta jotain Justimusfilmsin videoit ja sellasen ihan oudon japsivideon :D Joku oli linkittäny sen hötönettiin otsikolla vähän random video!, ni tietysti piti sit mennä kattomaan mikä se on. Ei välttämättä olis tarvinnu... ^^

Viiden mais Sanni ja Annu lähti, ja Annika tuli hakeen mua niille. Se ja Tiia oli laittanu Annikan huoneen täyteen kynttilöitä ja leiponu muffineit! Pääsin sitten niiden manikyyriin; toisessa kädessä tollaset vaaleenpunaset kynnet ja toisessa oranssit, kun en osannu päättää kumpaa väriä tahon :D ja sit tollasia ihania kukkakynsitarroja molemmissa. Mun piti eka ottaa kamera sinne mukaan, ja olin jo yläkerras hakemassa sitä, kun aloin miettii et mitäköhän olin tekemäs ja unohdin sen sitten -.- Mutta meillä oli kyllä himo kivaa!

Kiitos kaikille ihanille ihmisille onnentoivotuksista, ja etenkin lahjoista! <3


Täytyy kattoo, jos huomen saisin kuvan noista kynsistä. Tosin voi olla että menee keskiviikkoon, huomenna on koulua 9:50-16:35 ja lähen siitä sit melkein suoraan tallille. Toivottavasti nää mun kukkaseni ei mee pilalle! :< Karon Leo-poniakin pitäis joku päivä mennä kattoon, mutta sillä nyt on pari seuraavaa viikkoo ihan täynnä..

Apua, mun lukemien blogien lista näyttää vaarallisen pitkältä :D Oon vaan selaillu ht.netin kaikkia blogitopia ja löytäny niistä uusia, mielenkiintosia luettavia. Ja yllättävän monella mun kaverilla on blogi, tänäänkin löysin 5 kaverin, joista en oo tienny mitään!

2 kommenttia:

Elisa kirjoitti...

Henna mää voisin tehä sulle jonku mageen blogin otsikkokuvan synttärilahjaks jos haluut :) Nii ja onnee vielä. :D

henna kirjoitti...

JOOOOO! Oon miettinykin et pitäis tehä uus, mut en oo jaksanu :) Ja kiitti!