8. lokakuuta 2011

my new love


Kihihiii, siinä ne sitten ovat, mun uus rakkauden kohde! Oon haaveillu saappaista jo pitkään, ja nyt kun sitten on synttärit (oikeesti vasta maanantaina...) + vanhat chapsit meni rikki, nii eiköhän ollut aika tällaset hankkia. Mummu siis osti nää ihanuudet mulle lahjaks, palvon sitä (ja noita saappaita!) <3
Säilytän kyllä noi vanhat kengät ja chapsit, vaik molemmat alkaakin olla vähän kärsineitä. Niitä voi sit käyttää kurakeleillä tai sit oikee kovilla pakkasilla, ku chapsien alle mahtuu pitempivartisemmatki villasukat. Ja tietty sit voi ottaa leireille mukaa varakäyttöön, esim jos mennään uittaan, tai muuten vaan maastoon tai jotain muuta ei-niin-kunnollista :D

En nyt sit lähekään Einolaan ens viikonloppuna, ku junien vaihtoajat ois ollu 4min ja tulis maksaan niin paljon. Äite sit soitti sinne ja sopi et se menee kesäleirin maksuun, ku oltiin jo ehditty maksaa se vkloleiri.
Mutta! Nyt ei kylläkään haittaa toi et Einolan matka peruuntu, koska pääsen kattoon TYKin Stage-esitystä! Ääääää, siitä asti ku Stage alko, oon halunnu päästä näkeen ton ja nyt se sit onnistuu ^^ Täytyy vaan toivoo et lippui on viel jäljellä, pitäis koht varaa. Ja mulla on TYKis iha himopaljo kavereit, jotka on kehunu tota.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

nuo näyttää iha peppi pitkätossun kengiltä, en kyllä käyttäis :s

henna kirjoitti...

aijaa, musta ne on kivat :D ja jalkaan ainakin tosi ihanat!