5. marraskuuta 2011

Pikapikaa

Enpäs sitten ehtinytkään enää eilen illalla, vaikka tarkotus olikin. Tai olisin oikeestaan ehtinyt, mutta kun kirjoittelin sitä joskus puol 1 yöllä, niin totesin et teen sitten mieluummin lauantaina. Heräsin tossa tosiaan jo puol kaheltatoista, se on multa ihan ennenkuulumatonta. Tosin oli kello soimassa, muttaa... Tällä viikolla jäi vähän postailut, kun oikeestaan mitään erikoista ei tapahtunut. Ja, harvinaista kyllä, en jaksa kirjoittaa tähän edes tiistain tunnista. No voin mä sen verran kertoo, ettei oikeen sujunu, Fidji oli jäykkä ja mä olin ihan jumissa.
Eilen oltiin liikasta kuntosalilla, ja aattelin et tänään on ihan kauheeta yrittää päästä sängystä ylös. Jossain vaihees kesällä kävin kyl aina välillä salilla kaverin kans, mut nyt syksyllä se on jääny. Olin nyt tosin suurimman osan ajasta juoksumatolla, joten sen takia ei varmaa oo lihakset kipeenä. Vaikka reeneistä on ollu taukoa, enkä oikeen lenkilläkään oo käyny, niin juoksen mm. joka ikinen aamu bussiin (ja sit joudun venaa pysäkillä, kun bussi on myöhässä) ja sit jos lähen tyyliin käymään Ärrällä tai Prismassa, ni juoksen sinne aina ihan täysillä :D Juokseminen on kivaa <3

Tästä tulee harvinaisen lyhyt postaus (mulle siis, yleensä kun ne vaan venyy ja venyy, vaik lupaan tehdä lyhyen :D), koska nyt pitää mennä laittaan itteeni kuntoon. Lähen siis Teivoon kattoon ravinuorten järkkäämiä harkkariponiraveja. Kamera tulee tietty mukaan, joten voin tulla sit niiden jälkeen laittaa kuvia :)

upea piirros, eikö totta!? ;D

Ei kommentteja: