23. marraskuuta 2011

Tuntivideo viime viikolta ja vähän muutakin

Meillä on siis nyt ens viikon tiistaihin asti koeviikko, et päivittely on mitä sattuu :) Eilen oli enkun koe, ja meni muuten yllättävän hyvin! Tai ainakin tuntu siltä, nyt ku sanoin näin, ni tulee kuitenki numeroks joku ihan surkee :D Maanantai mullahan oli siis täysin vapaa.
Eilen oli sit vuorossa taas koulutunti, mutta ihmetystä tuotti kyllä mulle laitettu hevonen: piti kiivetä Villen selkään! Se on sellanen iso (ainakin mun mielestä), reipas ja herkkä musta puokkiruuna. Ei nyt voi sanoa että vaikea, mut kuitenki sen verran energinen ja herkkä, ettei voi ihan kaikille laittaa. Ja älkää nyt käsittäkö silleen et kehuisin itteeni, olin ihan yllättynyt siitä valinnasta :D Tunnin pääaiheena oli oikeaoppiset voltit ja ympyrät (+ niiden suurentaminen ja pienentäminen). Ville oli kyllä tosi kiva, tykästyin siihen! Ihanaa kun hevonen toimii kevyillä avuilla, ja liikkuu hyvin peräänannossa, eikä tarvi koko ajan patistaa eteenpäin. Itse asias, mietin jopa et voisin mennä sillä seuraaviin koulukisoihin...
Tänään olin aamulla koulussa 2h kattoo videoo, ja siinä se päivä sit olikin :D Huomenna pitäis eka suunnistaa Ruotulaan pelaan tennistä ja squashia, sit iltapäiväl ois mantsan valmistava. Ja perjantaina kokeen ja ruotsin valmistavan jälkeen mennään Annun kans kattoo Twilight! :D



Tuossa (vihdoinkin!) toi video viime viikon estetunnista! Viime viikonlopun kuvia ei oo vielä koneella, mutta koitan perjantaina siirrellä, koska huomen mun on oikeesti pakko lukea sitä mantsaa :)

Ei kommentteja: