7. huhtikuuta 2011

Koeviikon stressi viimein ohi

Eli kuten voitte päätellä, syy hiljaisuuteen oli koeviikko. Tänää oli viimenen ja samalla pahin, eli suuri kauhuni yhteiskuntaoppi. Se oli jo ysillä ihan käsittämätöntä, ja vaik toi 1. kurssi oli periaatteessa vanhan asian kertausta, saa nähä pääsenkö läpi :S No mutta tänk kaad se on nyt ohi ja huomen onki sit vapaapäivä ja voin tehä mitään haluun! Ihan niinku en muka tänää ois ehtiny, ku olin kotona jo 11 aamulla...

Köhöhööö, mul on ny iha perjantaifiilis, oon aina koeviikolla ihan sekasin päivistä! Tää päivä on sit menny turhaan datailuun. Tai no kävinhän mä kirjastossa, tohon lähelle avatussa uudessa hevostarvikeliikkeessä ja kiertelin kirppiksiä. Lukemisen toivossa. Ja löytyhän sitä, hei kuka myy 50 sentillä kirjoja, ku on alunperin joutunu ostaan ne kaupasta jollai 20€ ? No kelpaa mulle :D

Huomen ois tarkotus mennä käymään hulluilla päivillä Annun kans ja ostaa vihreetä(!) kynsilakkaa ja ainaki karkkia.. Jajajajaa illalla olis reenit, toivottavasti ei sada, ni voisin mennä pyöräl.

muoks// Toi House oli muute tänää iha outo! Kattoin koko jakson silleen "ööö okei...?"

Sori tää tylsä/kuvaton postaus, mut en löytäny oikeen mitään :<

xx Heku

2 kommenttia:

annu kirjoitti...

Mä katoin sen Housen äsken ja oikeesti kiva C.S.I koko jakso :DDD ja mä blondi mietin siinä lopussa :" Mikä sillä sit oikeen oli??" :DD

henna kirjoitti...

Joo älä! mäki oikeesti olin totally blond, ku mietin samaa :DD