1. huhtikuuta 2011

April april, din dumma dill, jag kan lura dig bästa jag vill!


Jättebra den förstä april för alla! Jos joku ei ymmärtäny, toi otsikon teksti tarkottaa sitä normaalia aprillausrallattelua (mikä sana! :D) "Aprillia aprillia, syö silliä, juo kuravettä päälle"

Hahaa, oisitte nähny mut aamulla ku pääsin raahautuun alakertaan. Olin ihan ylivainoharhanen, avasin kaikki kaapit silleen vähän raottaen kerrallaan ja tarkistin kaikki hanat ja penkit jekkujen varalta! Mut tyyyylsäää, kukaan ei ollu tehny mitää :< Mä just rakastan aprillipäivää, tykkään tehdä kepposia muille. Ja vappua, mut siihe ny on viel kolmisen viikkoo. ja pitkäperjantaina ois tarkotus vuokrata Keppana, ehkä Fiduki jos enough money <3 Hups, vähä meni ulos aiheesta, mut sou wat.

En tiä, oon tänää ollu jotenki erikoisen hyvällä tuulella, vaik hei aamulla oli ruotsin koe ja jouduin sen jälkeen jäämään koululle viel pariks tunniks venaa enkun valmistavan alkamista.. Oli muutes hauskaa, ku tultiin Annun kans siihe ruotsin luokan eteen ja oves oli lappu et koe on auditorios. Annu alko heti väittää et se on kuitenki joku aprillipila ja mä vaan olin silleen en tasan aio tehdä auditorios koetta, se on iha kauheeta. Mut loppujen lopuks se oli ihan totta. Joo en tiä miten meni, pääsen ainaki läpi. Ruokavälkällä Veera ja Sandra liitty seuraan ja me taannuttiin ala-astelaisten tasolle; tehtiin mun sormikkaista niitä sormikaspupuja ja kaikkee jännää :D Eeeei toki oltu yhtään väsyneitä, mäki vaan nauroin siel kaikelle mahdolliselle ja mahdottomalle! Ehkä toi pirteys johtuu aprillauksesta ja pinkistä kynsistä? ;)



Joskos tulis vihdoin kunnon kevät, lumi sulais ja öisinki ois jo plussaa..

xx Heku

2 kommenttia:

Elisa kirjoitti...

Hei apua kerro mulle miten niitä sormikaspupuja tehään! Oon ihan unohtanu !!! :(

henna kirjoitti...

no laitat toisen hanskan kätees ja siitä toisesta "piilotat" sen keskisormen sinne hanskan sisälle. Sit otat sen piilotetun-sormen hanskan ja laitat sen toisen kätes keskisormeen. Ja sit laitat siitä piilohanskasta etusormen ja nimettömän ylös korviks ja ne loput piilotat nyrkkiis. Joo et varmaan tajunnu mut :D