18. huhtikuuta 2013

Viikkokatsauksia

Heitelkääs muuten vielä lisää noita kysymyksiä, niin saadaan kunnon arvonta pystyyn! Lisäksi voin paljastaa jo sen verran, että kun tuo arvonta on ohi, niin seuraavaksi sitten tulee valokuvauskilpailu :)

4.-7.4. Olin nuorten leirillä Ilkossa, ja oli tosi kivaa<3 Siellä oli tosi kivaa porukkaa, hyvää ruokaa ja muutenkin mukavaa. Oisin voinu jatkaa sitä kyl parilla päivällä :D Kyllähän mulla siellä kamera oli mukana, mutta en vissiin tainnut ottaa yhtäkään kuvaa, hassua.. Ja opin huovuttamaan monivärisiä palloja, näin infona.

Leiriltä lähettiin sit Annun ja Riikan ja sen porukoiden kanssa Himokselle muutamaks päiväks. Eka piti lähteä Leville, mutta suunnitelmat vähän muuttu. Vaikka olikin tositosi kivaa, niin sinänsä Himos on vähän tylsä paikka. Meinaa kun laskettelurinteet menee kiinni, niin menee kaikki muukin. Lasketeltiin tosiaan kahtena päivänä, ja pysyttiin enemmän tai vähemmän ehjinä. Vähän alko mulla toi polvi vaivaamaan, mutta ei niin pahasti ku oisin aatellu. Loppuaika sit kierreltiin vähän siellä sun täällä, katottiin telkkaria (salkkarit!) ja pelattiin korttia. Ja mä aloin vihaan ristiseiskaa, A & R on kauheita pihtareita :D Mutta kuitenkin oli tosi kiva reissu. Käytiin vierailemassa myös läheisellä huskyfarmilla, josta mä ja Annu löydettiin ittellemme aivan ihanat karvakorvat. Harmi vaan ettei saatu pakattua niitä mukaan, se oiskin kiva ollu selitellä porukoille että tällanen tarttu nyt mukaan matkamuistoks..

 


lapset 18v, 18v ja 19v löysivät leikkipuiston heti saapumisiltana

Ton mini-irtautumisloman jälkeen nyt en oo tehny oikeestaan ihmeempiä, nähny kavereita ja Aarnee ja niillämain. Mulla on koulua joka päivä sen tunnin verran, rämmittävänä läpi siis bilsa 2 ja lyhyen matikan 7 -kurssi, hyi yäk, just ne pahimmat kurssit koko lukiossa ni oon jättäny vikaan jaksoon.. Oon myös päässy takasin auton rattiin, eli olin keskiviikkona ajamassa tälleen 4kk tauon jälkeen. Meni kylläkin yllättävän hyvin siihen nähden et on ollu niin pitkä tauko, vaikkei se mitää yybertasaista kyytiä ollutkaan. Nyt sit pitäis vaan harjotella noita teoriakoejuttuja, jos sit onnistuis saamaan kortin viimestään kesäkuussa!

Ainii! Olinhan mä lauantaina Aarnen kanssa Ideaparkissa, piti päästä tuhlaan mun New Yorkerin lahjakortti minkä sain jouluna. Sieltä sitten tarttukin mukaan pari kivaa vaatetta (oisin voinu ostaa vaikka koko kaupan tyhjäks..) ja samaten sit Gina Tricotista yks t-paita. Vielä ois shoppailulistalla jotku mustat tai tummansiniset pillifarkut. Äiti on jo lupautunu maksaankin ne, nyt vaan pitäis vielä löytää ne just täydelliset.

tuliainen Espanjasta

tämäkin tuliaisena, sama paita, eri väri

New Yorkerista, 12,95€

New Yorkerista, 4,95€ (?)

Gina Tricotista, 4€

Tää viikonloppu meneekin sit aikalailla tallilla. Lauantaina meen tekeen lähtölistoja ja sunnuntaina sit oon aamusta iltaan Vahannassa. Eka aamupäivällä järjestämässä kisoja, ja sit illalla on vielä valmennus, eli paljon ruokaa mukaan!

Ei kommentteja: