16. toukokuuta 2013

Shopping

Kesä ja aurinko <3 Meillä näyttää mittarit 22 varjossa, ja tuolla paistaa aurinko ihan paljaalta taivaalta! Käytin tän päiväsen hypärin hyödyksi, ja otettiin koulukaverini Jennan kanssa aurinkoa sellaiset pari tuntia koulun pihassa ja luettiin. Mulla tosiaan oli farkut jalassa (joista sit käärin vähän puntteja) ja mikä hauska yllätys: mulle tuli niistä rajat! Nyt mun sääret, maha ja kädet on ruskeet ja muuten oon ku kalkkilaivan kapteeni :D Keskiviikkona makoiltiin Annun kanssa Näsinkallioilla sen jälkeen kun oltiin ihasteltu ruokatorin herkkuja.
Tänään koulun jälkeen sain Aarnen suostuteltua lähtemään mun kanssa Ylöjärvelle Hööksiin ja Horzeen. Ihan antoisa shoppailureissu, mukaan tarttui kisapaita, kouluraippa, uudet kannuskumit, hiusverkko, numerolappu ja kisahanskat, ja koko potti alle 50€! Kannattaa olla pienikokoinen, sain tuon kisapaidankin 4€ halvemmalla kun pystyin ostamaan lasten kokoa aikuisten koon sijaan :D

Huomenna tulee ylppäritulokset, hui iiks! Mulla siis oli nyt keväällä pitkän ruotsin, psykan ja äikän kirjoitukset. Toivottavasti pisteet on noussu, tai edes pysyneet samana, niin oon tosi tyytyväinen kyllä mun arvosanoihin. Oishan se ruotsi voinut joo mennä paljon paremmin, mutta kuuntelu meni mulla ihan surkeesti, enkä sit jaksanut panostaa tuohon kirjalliseen osioon. Ens syksynä ois sit vuorossa lyhyt matikka ja pitkä enkku. Jos ei olis toista noista ollut, oisin voinut mennä korottamaan sitä ruotsia, mutta 3 mulle vaikeeta ainetta samalla kerralla, ei kiitos.

Tänään tuli myös tuunailtua vähän yksiä vanhoja farkkuja. Tääkin homma piti tehdä jo viime keväänä, mut hyvin se näköjään unohtui. Joskus nelisen vuotta sitten ostin Seppälästä siniset fakut, mutta ne sitten löpähti tyhmästi pesussa, ja viimeiset kolme vuotta ne onkin lojunu tuolla kaapin perukoilla. Nyt sitten kaivoin ne kotiin päästyäni pois kaapista ja leikin vähän saksilla. Tadaa, uudet shortsit! Mulla ei pahemmin käyttöshortseja ole, yhdet mustat ja yhdet vaaleanpunertavat, joten nää oli kiva lisä kaappiin.

leikatut farkut

oikeasti tummansininen, kuva vääristää
hiusverkko

 




Ei kommentteja: