27. kesäkuuta 2013

Haaste nro 1

Minut haastoi: Iida
Säännöt:
- Kerro 11 asiaa itsestäsi.
-Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
- Keksi 11 uutta kysymystä.
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät. > en jaksa haastaa ketään :D
- Ei takaisinhaastoa!

11 asiaa minusta
- oon vain 157cm pitkä
- ostin just uuden ratsikypärän
- mulla on maailman paras poikaystävä ja kaverit
- asun vielä porukoiden luona
- Hilla & Wilma on mun lempihevoset
- ratsastan Vahannassa
- rakastan kesää <3
- valmistun syksyllä lukiosta
- kuuntelen tällä hetkellä Green Dayta
- tykkään valokuvata
- oon laiska keksimään tähän viimeistä :D

1. Kuinka vanhana aloitit ratsastuksen?
- tavallaan mä oon ratsastanu ihan pienestä asti, mutta vakitunnit aloitin 10-vuotiaana

2. Käytkö kilpailuissa? Jos käyt, niin missä?
- aina silloin tällöin. Vahannassa n. kerran kuussa, satunnaisesti myös muualla

3. Lempi kirjasi? Miksi?
- hmm... ei yhtään mitään hajua :D

4. Kerro jotain hevosestasi/hoitsustasi/lempparistasi.
- sanotaan tähänkin noi lempparit Hilla ja Wilma, molemmat uteliaita ja reippaita kullanmuruja<3

5. Kuinka monta kertaa viikossa käyt tallilla?
- vaihtelee aika paljon, vähimmillään kerran viikossa ja välillä sitten taas tulee se 5 kertaa käytyä

6. Paras/parhaat kaverisi?
- annu ja annika

7. Ratsastustasosi ja tavoitteesi?
- n. heB / 90cm, tavoitteina kehittyä molemmissa lajeissa mahdollisimman paljon

8. Kerro jotain perheestäsi ja/tai lemmikeistäsi.
- äiti, isä ja 4 vuotta nuorempi pikkusisko, lemmikkejä ei ole

9. Miten päädyit harrastamaan ratsastusta?
- oon ihan pienestä asti pitänyt hevosista että niin

10. Miten päädyit bloggaamaan?
- hyvä kysymys, en muista yhtään :D

11. Mikä kännykkä sinulla on?
- tällä hetkellä joku vanha nokialainen, koska oikee phone meni rikki enkä oo vielä ostanut uutta

Ei kommentteja: