27. kesäkuuta 2013

Haaste nro 2

Kiitos haasteesta Anna!

Säännöt:
- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät.
- Ei takaisinhaastoa!

11 asiaa minusta:
- en varmaan keksi näitä enää enempää :D
- haluaisin kisata kenttää jos ois mahdollisuus
- jos voittaisin lotossa ostaisin sekä hillan että wilman
- oreot on parhaita <3
- mulla on kauhee matkakuume
- ja oikeasti oon flunssassa tällä hetkellä
- Suomessa on tarpeeksi lämmin vasta kun on yli 22 astetta
- rakastan pehmoleluja
- tykkään Torey Haydenin kirjoista
- Iron manit ja Pirates of the Caribbeanit on mun lempileffoja
- mulla on nyt jalassa eri väriset villasukat

11 kysymystä minulle:
1. Mikä sai sinut alottamaan bloggaamisen?
- en tiiä, jokin siinä vaan kiinnosti
 
2. Lempi radiokanavasi?
- radio rock, aalto, nrj, suomipop... kuuntelen vähän kaikkea
 
3. Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa?
- ostaisin H:n & W:n sekä kämpän itelleni

4. Lempi väri?
- sininen ja oranssi
 
5. Minkä niminen olisit, jos saisit vaihtaa nimeäsi?
- en oikee tiiä
 
6. Oletko mielestäsi hyvä koulussa?
- en
 
7. Millainen on hyvä ystävä?
- sellainen jonka kanssa voi olla oma itsensä
 
8. Haluaisitko olla julkkis?
- en oikeastaan
 
9. Jos saisit olla joku eläin, mikä olisit?
- hevonen, yllätysyllätys
 
10. Kerro millainen olisi unelmapäiväsi.
- apua, en tiiä, sellanen että kaikki menis täydellisesti :D 

11. Voisitko ehdotta minulle jotain erikoispostausideaa?! ;)
- tee videopostaus joku tiistai ;)

Ei kommentteja: