17. syyskuuta 2013

Autumn is here!

Siellä on muuten nykyään ihan syksy! Katselin juuri tänään ikkunasta että miksei ole kameraa mukana, oisin halunnut ikuistaa noita nättejä värejä....

Lauantaina oltiin tosiaan kiertelemässä kauppoja Annun ja Liinan kanssa, kiva nähdä taas heitä! Löysin itselleni vihdoin ja viimein lenkkarit, enhän mä oo sopivia kun vasta pari vuotta etsinyt.. Tytöt löysi itselleen vähän enemmänkin ostettavaa, tosin mun pitikin tulla mukaan vaan hengaamaan, eikä ostamaan mitään. Kuitenkin, koska olin (taas vaihteeksi) kipeänä, lähdin melko aikaisin kotiin, ja menin nukkumaan kerrankin ajoissa.

Sunnuntaina olisi pitänyt mennä Vahantaan syysriehaan, ratsastaan Renna ja auttelemaan Teivoon ponisynttäreille. Olo oli kuitenkin sen mukainen, että näin parhaaksi jäädä kotiin lepäilemään ja perumaan sovitut jutut.
Maanantaina saatiin takaisin meidän enkun koeaineet, jotka oltiin tosiaan kirjoitettu perjantaina. Sain 78/99p!! Mulle se on ihan hullun upee tulos, yleensä kun saan sitä max. 65p.. Olin ihan innoissani koko päivän, ja menin iltapäivän (enkun) kokeeseenkin siis hyvillä mielin. Koe ei kuitenkaan mennyt kauhean hyvin, sanastot oli vielä ok, mutta kielioppiasiat meni ihan surkeasti.. Onneksi sentään tuo aine onnistui! :)
Koulun jälkeen kiertelin jonkin aikaa kaupungilla, ja löysin pitkään etsimäni punaiset farkut, jotka vieläpä olivat sekä sopivat että kohtuuhintaiset. Lisäksi Aarne oli ostanut mulle Stokkalta ihanan lämpimän huivin, joka todellakin on tullut tarpeeseen näinä tuulisina syyspäivinä... Ehdin nähdä myös Annua noin tunnin verran kahvittelun merkeissä, oli kiva jutella vaikkei kauaa ehditykään. Loistava päivä siis!

Tänään tosiaan on viimeinen päivä ennen kirjoituksia... Ja laskeskelin että mun tarvitsee enää 5 kertaa tulla käymään koululla! Enkun kirjoitukset, matikan kirjoitukset, sitten kun alustavat pisteet tulee, lakkiaisharkat ja viimeisimpänä vielä itse lakkiaiset. Ei paha ollenkaan :) Olin tosiaan 45min kestävällä enkun tunnilla, jossa käytiin läpi sanontoja yms. vinkkejä kirjoituksia varten.
Eilen olin arvuutellut jaksanko mennä ratsiin, mutta koska olo oli jo sen verran hyvä, päätin mennä. Ja hyvä niin, menin meinaan taas Konstalla, tällä kertaa koulua. Kuten arvelinkin, se oli ihan huippumukava! Löysinpäs itselleni uuden kouluratsun, hehe.. Sen enempää en tunnista jaksa tällä kertaa kertoa, koska tehtiin aika perusjuttuja. Paljon siirtymisiä, lähinnä ympyröillä. Konsta oli kyllä aivan ihana, voisinpa jopa mennä sillä seuraaviin koulukisoihin :D





Huomenna tosiaan ne enkun kirjoitukset.. Kielioppiosio pelottaa, koska se ei ikinä ole ollut mun vahvuus. Muuten aika rennolla mielellä oon menossa, sehän on mulla vapaaehtoisena eikä siitä tarvitse silloin päästä edes läpi. Olisihan se tietysti kiva saada siitä joku hyvä.. Ainetta jännitän vähän sen puolesta, millaiset aiheet tulee olemaan. Koska aine on kuitenkin se mun vahva puoli, mutta jos on aiheet josta ei tajua mitään niin.. No, sillon on paha kirjoittaa hyvää tekstiä :D Sen näkee kuitenkin sitten huomenna, peukut pystyyn!

Ei kommentteja: