18. syyskuuta 2013

Ostoksia



Pieni kooste viime valmennuksesta, kiitos Matsulle tän kokoamisesta!


Tosiaan viime aikoina on vähän tullut shoppailtua, varmaan pari sataa euroa kulutettu :D Lähinnä kaikkia urheilukamoja, koska nyt kun on sekä polvituki että jäsenyys Fressille, tulee taas liikuttua. Mua on niiiiin paljon ottanut päähän se kun ei ole voinut liikkua kunnolla ton polven takia, että nyt oon ihan innoissani! Huomenna on eka käynti Fressillä, tapaan mun personal trainerin heti aamusta. Perjantaina meen ekalle ryhmäliikuntatunnille, toivottavasti en vaan kujaile siellä ihan koko tuntia.. Nyt etenkin tää flunssa osu huonoon aikaan, kun en oo viikkoon oikeen päässyt liikkumaan (no okei olin mä eilen ratsastamassa mutta niin), toivottavasti jaksan sit huomenna.


Adidaksen lenkkarit, Stadium, 55€

Niken treenikengät, Stadium, 100€

vasen: SOCin capripituiset reenihousut, 20€     oikea: SOCin juoksuhousut, 40€(?), molemmat Stadiumista

vasen: H&M sport t-paita, 10€    oikea ylä: H&M sport toppi, 10€    oikea ala: SOCin toppi, Stadium, 10€


SOCin huppari, Stadium, 30€

punaiset rakkausfarkut, Seppälä, 22€

Kuinka niin muka SOC -painoitteista? :D Niiden tuotteet on kuitenkin ollut sopivampia mulle, sen takia niitä on tarttunut mukaan noin paljon. Tosin SOCin kengät ei sovi mulle yhtään! Tänään tosiaan siis kun ostin nuo Niken treenikengät, sovitin myös paria SOCin mallia, mutta eivät olleet yhtään mun jalkaan sopivat. Noita ostamiani enemmän oisin halunnut yhdet toiset Niket, mutta niistä ei oo missään Tampereen liikkeessä kokoja :( Päädyin sitten noihin, enkä kyllä valita, koska on noikin tosi hyvät jalassa!

2 kommenttia:

Matsku kirjoitti...

pikkasen ostat kalliita vaatteita ym :D !! varo vaan ettet oo kohta vararikossa :'D

henna kirjoitti...

Matsku > noi oli vieläpä kaikista halvimpia mitä kaupasta löyty :D mut toisaalta sit ei tarvi heti olla ostamassa uusia, ku kerran ostaa kalliilla ;)