13. joulukuuta 2013

luukku 11: esittelyssä 5 parhainta kaveria

Siitä onkin jo aikaa, kun kaveripostaus on viimeksi tullut, ja koska kaveripiiri on vähän muuttunut, on hyvä tehdä syy tehdä uusi ;)


Annu



















 Tää tyttö tulikin esiteltyä jo edellisessä, mutta ei se mitään! Annuun tosiaan tutustuin jo heti lukion ekana vuonna, kun oltiin samalla musiikinkurssilla. Ollaan yhdessä koettu niin koulupaineet, lintsinreissu kuin muutamia keikkojakin. Ja muuten vaan tietysti vietetty aikaa keskenämme. Annu on ihminen, jolle pystyn puhumaan oikeasti ihan kaikesta, ja meillä on yleensä tosi hauskaa. Ajatukset kulkee melko samalla tavalla, mm. Aliaksessa ollaan ihan voittamattomia ;)




Liina


Lilssiin tuli tutustuttua itse asiassa Annun kautta, vasta viime vuonna. Vaikka tyttö onkin fiksu, se silti jaksaa kestää ja ymmärtää mua :D Vaikka ollaan tunnettu suhteellisen vähän aikaa, uskallan kuitenkin sanoa Liinaa yhdeksi mun parhaista kavereista. Aluksi nähtiin kolmisin, mutta pikkuhiljaa alettiin nähdä Lillen kanssa kaksinkin. Nykyään meillä onkin tosi kivaa yhdessä (hehe, rodeo)! Onneksi sillä ei ole (vielä) mennyt ihan täysin hermo kaikkiin mun keksimiin lempinimiin..




Riikka



















Kaikista mun hyvistä ystävistä Riikan on tuntenut pisimpään, nimittäin jo yläasteelta asti. Meillä oli jonkin verran yhteisiä kavereita ja lisäksi molemmat kävi Teivossa, mutta kuitenkin vasta lukiossa alettiin viettää aikaa yhdessä koulun ulkopuolella ja ollaankin nyt hyvät ystävät. Meidän luonteissa on paljon samaa, tosin Riikka on (ehkä aavistuksen) fiksumpi.. Lisäksi se on ihan ilmiömäisen hyvä tulkitsemaan mun randomviittomisia sun muita :D






Elli 


















 Ellimelliäiseen tutustuin joskus ööö.. tallilla vuonna 0? :D Itse asiassa kumpikaan meistä ei kunnolla muista missä alunperin tavattiin. Mutta lukion kautta ystävyys syveni - paljon. Elli osaa lukea mun epämääräisiä eleitä ja selityksiä. Nykyään tää ihanainen asuu Ranskassa (koska Ewwi hankit meille lentoliput sinne..? ;)), joten ei olla kesän jälkeen nähty ollenkaan. Onneksi tyttö tulee jouluksi Suomeen, joten mekin päästään pitkästä aikaa näkeen <3




 Annika


















Tän hassun miniatyyrin kanssa tutustuttiin joskus yläasteella kun pelattiin futista samassa joukkueessa. Ystävystyttiin melko nopeasti, eikä se ystävyys ole loppunut. Ollaan yhdessä koettu paljon kaikenlaista, iloisia hetkiä ja vähän surullisempiakin. Eksytty Kauhajoen 10 talon keskustaan ja ajeltu ristiinrastiin ympäri Tamperetta. Annika on joutunut usein olemaan mun mallina valokuvattaessa, se jaksaa mun hulluja ideoita ja sekavia ohjeita!



T'ässä oli esittelyssä vain mun viisi parhainta naispuolista ystävääni, onhan mulla näiden lisäksi vaikka kuinka paljon lisää! Tallilta parhaita kavereitani ovat Anna, Immi, Matsu ja Jenna, jotka kaikki ratsastavat tiistaisin (no, Jenna joka toinen koska valkku). Kukaan näistä ei tosin enää halua lähteä mun kanssa kaupungille, koska oon joka kerta laittanut jonkun maistaan jotain pahaa :D Sitten hyviin kavereihin kuuluu noiden ylempänä esiteltyjen lisäksi myös entiset koulukaverit (Sanni, Veera, Vilma, Elisa, Rauski ja Sake), Iina, Max ja Jake <3

anna

jenna

matsu (ja hilla!)

riikka & annu

iina, annu, minä, liina ja annika

sanni, jenna, minä, annu, vilma, veera, liina, sake ja elisa

jenna

minä, annu ja liina

vilma ja veera

sake, veera, elisa, minä ja annu

ylävasemmalta alaoikealle: minä, liina, iida, annu ja elli

liina, elli, aarne, jake, minä, annu ja iida (+ riikka kameran takana)


Heh, jokseenkin kuvapainoitteisia nää mun kalenteriluukut, mutta toivottavasti ei haittaa!

2 kommenttia:

Liina kirjoitti...

Apuaaa noi juhannuskuvat!!!! En oo koskaan nähny niitä ja vähä ne on parhaita xD kiitos hensu, oot ihq raxupoxu raiska peto grr!<3

henna kirjoitti...

Liina > haha :DD Riikalla on facessa, voin heittää sulle linkin! nii säki <3