7. joulukuuta 2013

luukku 6: Hevosaakkoseni

Anna on yksi tallikavereistani

Blingit on kivoja varusteissa - järkevässä määrin

Chrisu on yhden kaverini supersöpö russivauva



Dutte on viimeisin poni joka on kuskannut mua ihan 6-0 :D

Esteratsastus on enemmän se "mun juttu"

Finaal on hevonen, jolla olen ylittänyt isoimmat esteeni

Goodwill Riders eli seura johon kuulun



Hilla on tämänhetkinen valkkuhevonen - ja aivan ihana sellainen!



Ilmeratsastus: näytän kuulemma ihan murhanhimoiselta ratsastaessa

Jutan tallilla aloitin vakitunneilla käymisen

Kahdeksan vuotta (no vähän reilu) olen käynyt vakitunneilla

Laukkaamista pelkäsin joskus



Mallatin ratsutilalla olin ensimmäisellä ratsastusleirilläni

Nuorilla hevosilla olen ratsastanut melko paljon

Oikeassa kyljessäni on jäljet Hattiksen hampaista

Pyke oli ensimmäinen hoitoponini, ja yksi maailman tärkeimmistä hevosista <3



Quattrofiglio oli ensimmäinen poni jolla ajoin Teivon poniravikoulussa

Rannalla laukkaaminen on parasta ikinä!

Sammy oli poni, jolla sekä laukkasin että hyppäsin ensimmäisen kerran

Tyyliestekisoissa en yleensä pärjää

Uittamassa olen ollut mooooonen monta kertaa



Vahannan ratsastuskoululla ratsastan tällä hetkellä

Wilma on toinen lempparini Vahannasta



Ylöjärveläisillä talleilla olen käynyt aina

Äiti on hyvä (rahallinen) tuki hevosharrastuksessa

Öiset maastoilut ovat aina jännempiä kuin tavalliset

2 kommenttia:

Reetta kirjoitti...

Quatrofiglio on nykyään mun liikutusponini!:) Jännää että oot tuntenut Kallen joskus:D

henna kirjoitti...

aijaaa :D hauskaa!