4. joulukuuta 2013

Luukku 4: huonepostaus



 Tätä postausta on toivottu jo muutaman vuoden ajan, joten päätin vihdoin toteuttaa sen. Ei sillä etteikö aiemmin olisi ollut aikaa tai halua, mutta huone on ollut aina vain kauhean sotkuinen :P Nyt piti siivota ylppärijuhlien takia, joten tää postaus oli helppo tehdä samalla :)



(yrittäkää olla välittämättä mun epäselkeästä puhetyylistä :D)

kouluporukka - riikan yokiitoskortti - minä & annu

annan ottama valokuva musta ja wilmasta <3

siskolta rippilahjaksi saatu hevoskello

hieno teinipeilikuva

ikkunalaudan koristeet

vilman tekemä ihana unisieppari <3

sängyn yläpuolelta: keikkalippuja

tämäkin sängyn yläpuolelta

A & L <3

2 kommenttia:

Viivi kirjoitti...

Toi on kyllä mun ottama kuva susta ja Wilmasta :D

henna kirjoitti...

viivi > aijaa :D mä luulin et anna oli ottanutkin sen kuvan ku se anto ton mulle lahjaks!