30. maaliskuuta 2011

Järjettömän hauska aamu!

Todellakin, en oo ainakaan yhtään väsyny :D Eilen tuli kouluun vähä kiire ku heräsin 40 minsaa kellon soiton jälkeen ja piti laittaa ittensä kuntoo noin vartissa ja juosta bussipysäkille. Tänä aamuna taas heräsin liian aikasin, vaik menin kasiin. Siis oikeesti, kuka herää joskus kuudelta ja nousee vapaaehtoisesti, vaik sais nukkua viel puol tuntia pidempään?! No näköjään mä, vaik yleensä oonkin kauheen huonolla tuulella aamusen, oon enemmän iltakukkuja. Tosin joskus tulee tollasia jänniä heräämisiä. Kuten pari vuotta sitten, heräsin kesälomalla puol 5, aamulla! Nousin siitä sit ja menin toho viereiselle pellolle kuvaamaan :D Tossa alla pari kuvaa sieltä.




Noo mutta takas tähän vuoteen ja päivään. Istuskeltiin Annun kanssa pöytien ääres tos ennen ekan tunnin alkua. Luin sitte vähä tos ruotsin sanoja, ku tänää on sanakoe (hei oikeesti, meil on perjantaina koe ja huomenna valmistava, mitä se ope oikeen kuvittelee?) En kylläkään päässy ensimmäistä sanaa pidemmälle, joka oli spalt. Ja se siis tarkottaa palstaa. En spalt, spalten, spalter, spalterna. Ilmiselvä palsternakka! Lyön vetoo et kirjotan sit kokeessa ton suomennokseks palsternakan :D Ei toi kuulosta hauskalta, mut kasilta aamulla se oikeesti nauratti.

Toi journalismitunnin ajan vaan lagailin ja koitin saada sen Facebookin pelit addiktoivia -kolumnin valmiiks. No ei onnistunut ei. En keksiny sanaa, jolla vois kuvata sekä maatilaa että kaupunkia! Ku puhuin et niitä laajennetaan, mut apua... Elli tuli sit lopputunnista sinne meiän seuraks + jäätiin sinne viel välkäks tekemään ammatinvalintatestejä. Musta tulee nyt sit sähköasentaja tai kultaseppä! Antakaa mun nauraa, viimeset alat jonne pyrkisin :'D

Nyt tääl valokuvaukses ei olla taas vaihteeks tehty mitään järkevää, mä oon kirjotellu tätä, kuunnellu Nickelbackia, tekstannu Annulle joka istuu tos mun vieres ja pelannu Monster Galaxya Facebookis. Hieno tunti <3 Ja äsken saatiin tollane kurssipalautelappunen.
Mitä opit kurssilla? - en mitään
Mitä olisit halunnut vielä oppia tai tehdä kurssilla - kuvata enemmän ja monipuolisempia tehtäviä
Heräsikö kiinnostuksesi valokuvaukseen? - no ei, oon aina ollu kiinnostunu
Mikä sai sinut kiinnostumaan valokuvauksesta? - no oon aina ollu kiinnostunut (eli en muista)

Upeet vastaukset, lärare gillar. Uupsista, taas tota tekstiä vähä tuli :D Mutta heii, aattelin tehä seuraavaks jonkinlaisen kaveripostauksen, kiinnostaako?

xx Heku

Ei kommentteja: