24. maaliskuuta 2011

koulussa..

Toi mun läppäri on nyt siis korjauksessa, siks ei oo tullu postauksia. Mut tulee varmaa huomenna takasi, jeij! Koulussa siis kirjottelen tätä, on ollu aikas turha päivä. Ekalla tunnilla enkussa oli vaa jtn haastatteluja, sit ussassa katottii videoo. No valokuvaustunti meni faces pelailemas, ku olin jo tehny ton päättötyön, ja osa kävi kuvaamassa niitä sillon. Nyt ois yhteiskuntaoppia, mut mentii atk-luokkaan ettimää tietoo jostai puolueista. Open piti sit lähtee jonnekki koulutukseen tms, eli on ollu vapaatunti. Viel ois video jäljellä, pääsen viimeistelemään sen ja kattomaan äänet kuntoon. Vois pistää sen tänne, jos kehtaa :D

Nyt pelailen täs kirjottamisen ohella Bricks Breakingia <3 Hei muute mitkä on teidän lempparifacebook-pelit? Joudun (= saan, taino se on pakollinen, mut ku se on kiva aihe ni) meinaa kirjottaa journalismikurssilla kolumnin facebookin suosituimmista peleistä ja niiden koukuttavuudesta :D Oon ite liian addiktoitunu niihi, ja ku vaan pelailen kaikki tunnit jotai Cityvillee, ni ope käski tehä sen kolumnin tosta. Mikässiinä, se oli iha innoissaa ja suurinpiirtein suunnitteli sen mulle valmiiks!

Olin tos maanantaina ratsimas ja pääsin taas Miralla <3 Oi että se on kyllä nii huippu, voisin vaikka ostaa sen jos rahat riittäis (on kuulemma myynnissä/tulossa myyntiin)... En tajua kui en eka tykänny siitä yhtään, ja nyt oon iha in lööv!
Hypättii sit sitä samaa jumppasarjatehtävää ku viime tunnillaki, mut nyt vähä isompana + esteitä oli 2 enemmän. Ja keskityttiin ratsastajien istuntaan. Heidi, siis meiän ope, ei oikee tykänny ku mentii kaikki tehtävät kuulemma nii vauhdikkaasti ettei se ehtiny ees nähä meit :D No mut poni oli superi! Eka oli 4 jotai 75cm pystyä peräkkäin jumppasarjana, sit 2 askelta 70-80cm okseri ja lopuks viel 80cm pysty. Jäi toi jumppiksen ja okserin väli vähän lyhyeks, ku tultii aikasmoisella vauhdilla ja pitkillä askelilla.. Pari kertaa uusiks ja täydellistä <3 Meit oli tunnilla aika paljo, meinaa 8, mut tehtävät meni tosi reippaasti muutamista kielloista huolimatta, ku edellinen oli aina jo lähdössä ku toinen lopetti.

Yhyy, nyt jäin tänne luokkaa iha yksin D: Täält olis siis saanu lähtee jo tos kahelta, mut ku mulla jatkuu koulu viel puol viitee, enkä jaksais istuu käytäl mitää 45min yksistäni. Voivittu kohta on koeviikko -.- Ja eikös vaan eka koe, elikkäs A-ruotsi (vaihdoin täs jaksos pitkään), ookin aprillipäivänä! Mitäköhä siitäki tulee..? :D Ja kohta (= torstaina) avataan tohon viereen se Prisma, joten mä varmaa vietän siel melki koko päivän ku mulla on vaa pohjatunti tos päiväl eikä muuta.

Mutta nyt en kyl jaksa enää istua tääl, joten heipätihei tällä kertaa, halataan ku tavataan!

xx Heku

Ei kommentteja: