26. maaliskuuta 2011

Vihdoinki uus ratsikypärä!

Käytiin siis tänää Hööksissä ostoksilla, ku oon varmaa syyskuusta asti puhunu et tarviin uuden kypärän ja uudet ratsihousut. Ja sit samal reissul poikettii Elos, ja ostin vihdoin (hei se julkastii jo keskiviikkona!) Green Dayn uuden livealbumin, Awesome As Fuck:in. Love it <3 Enkä toki kuuntele sitä ny ku varmaa jo viidettämiljoonatta kertaa :D Aina ku menee loppuu, ni uusiks vaa alusta.



Huomen ois sit taas estekisat, Fidulla huimat 60cm! En tie miten aijotaa oikee päästä se rata läpi, kyähä poni osaa, ratsastajasta en kyl oo iha samaa mielt ;D Sinne on tulos aika paljo väkee, ku vertaa edellisii kisoihi.. No mutta jos poni suoriutuu samalla tavalla ku niist tammikuun koulukisoist, oon iha ylityytyväine! Oi että se oli kyllä nii paras sillo <3

Kohta on muute aprillipäivä, meinaa ens viikon perjantaina. Voi luoja, saa taas olla iha ylivaruillaan koko ajan! Okei, oon varmaa pahin pilailija meiän perheestä mut sou wat. Ja, koska mulla alkaa torstaina koeviikko, mulla on pe vaan aamulla koe ja loppupäivä vapaata, eli hyvää aikaa suunnitella piloi... Täytyy vaa toivoo et muistan iteki ne, ettei käy niinku viime vuonna, ku unohin et olin teipannu alakerran vessan käsisuihkun sen napin ja ku avasin hanan sain kaikki vedet päälleni :D Pitää kirjottaa jolleki lapulle ylös. Hooteenetis on muute paris topas hyviä vinkkejä, vois mm. laittaa tyhjään maitopurkkiin vettä ja uusiks jääkaappiin. Taitais sisko saada pikkasen slaagin :D Ja hei jos te tiiätte mitää aprillipiloi, ni kertokaa, otan ehdotuksia vastaan!

(6. kertaa alusta <3)

Tahtoo lisää kynsilakkoi ja lukemista. Nyt etin täydellisen sävyistä vihreetä ja keltasta väriä. Tuolta hyllystähän löytyy jo mustaa, tollasta jännän ruskeenliilaa (:D), tummansinistä, vaaleensinistä, vaaleenliilaa, pinkkiä, kirkkaan punasta, oranssia ja sellasta kimaltelevaa oranssia. Tykkään väreistä ja kaikkia kiinnosti <3 :D Sniff, söin jo kaikki mun karqqiset :< Joo nyt hei tää puhe alkaa mennä jo pikkusen turhaks, joten lopetan ja te rakkaat lukijat pääsette tekemään jotaki järkevää!

minu kypärä


ja housut (ruudulliset! <3)


Ja sitte vähä kuvia noista tammikuun koulukisoist, ku sain viimei niit kuvii Jennalta, en toki yhtään myöhäs ^^ Ja olivat siis harjotuskoulukisat, joissa asu vapaa, siks ruskeet housut.




ihkut letit :'D






And the last one...


Sori toi kuvien laatu ja ratsastustaitoni.. -.-


xx Heku

PS. käykääs hei lukemassa mun siskon uutta blogia ;)

Ei kommentteja: