9. helmikuuta 2014

Riekkuvia ponilapsia

Tekniikka vihaa mua! Viime syksynä kone oli huollossa, jouluna kovalevy hajosi ja nyt on kamera rikki. Tosiaan mun kamerasta irtosi itestään peili, ei mitään hajua että miten se on tapahtunut, eli maanantaina pitäis viedä toi huoltoon. Onneksi takuuta on jäljellä, niin ei tuu kalliiks. Mutta joudun nyt sit olemaan jonkin aikaa ilman kuvauslaitetta :( Saan ajoittain lainata siskon runkoa (joka siis on se mun vanha 550D), mutta toivotaan että saisin tuon omani äkkiä taas käyttöön. Ärsyttävästi juuri meni perjantai-iltana, koska en mä sitä viikonloppuna pystynyt viemään mihinkään.

Viikko on vaihteeksi mennyt talleillessa ja salilla, muuta en oikeastaan sitten ole tehnytkään. Pari kertaa olen käynyt Romia liikuttamassa ja nähnyt muutamia kavereita. Perjantaina olin Riikan kanssa tallilla tarkoituksena kuvata hankilaukkailua. No, tarkoitukseksi jäi ton kameran hajoamisen takia. Sain kuitenkin aikaisemmin napattua muutamia kuvia tarhailevista poneista, joilla oli vähän astetta villimpää menoa. Olin saanut Riikan poikakaverilta lainaan 85mm Canonin putken, oli muuten ihan huippu!






osaa se poseeratakin <3
hieman oli harmaata..

Tänään olin sitten raviradalla napsimassa muutamia kuvia tuosta ylläolevasta kaksikosta, kun pääsivät vähän treenailemaan. Valitettavasti ehdin ihan reenien loppupuolella, joten kuvia on vain pari. Lisäksi olin vähän hukassa tuon siskon rungon kanssa, se oli niin pieni ja nappulat ihan väärissä paikoissa :D




Ei kommentteja: